{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trophy, polini/malossi sport?
  • #1   23. jul 2019 Hvilken scooter?

Trophy er den hurtigste, men hvis du vælger GG, så kan det være skide ligegyldigt hvad du vælger.

• #2   23. jul 2019 Da jeg i sin tid tunede mine køretøjer, der var Malossi "the shit" det som alle ville ha smiley
    Hvordan det er i dag aner jeg ikke, men skulle jeg tune min nuværende scooter ville jeg sikkert vælge Malossi igen, da jeg kun har gode erfaringer med det smiley

• #3   24. jul 2019 tag stage 6 streetrace, den koster kun en halv hund mere end alle de andre og det er den der yder mest af de billige 47mm cylindere.

• #4   24. jul 2019 Det er med gg på ja.
    Top performance trophy 70ccm 48mm er bare en 1 mm større. Hvilket giver meget bedre bundtræk skriver de...
    Har også haft malossi i mine unge dage, det var ffv - for fucking vildt, som du skriver, ??????

• #5   24. jul 2019 På en gilera stalker forresten.
    Vil have støbejerns cylinder på smiley

• #6   24. jul 2019 Troede det var en hot 50, men er du sikker på at trophy er 48mm og det ikke bare er en skrivefejl?

Hvis den er 48mm så er den nok den bedste.

• #7   24. jul 2019 Det skriver "fartlinje" - speedline.dk i hvert fald. Samt de skriver den derfor har kanon bundtræk.
    Virker logisk nok jo

• #8   24. jul 2019 Hvis du kør med gg så det som Tommy skriver skide ligegyldigt

• #9   24. jul 2019 Sys i ikke godt om gg?

• #10   24. jul 2019 Der var en gang hvor at Gianelli havde en beskrivelse af GG stående på deres hjemmeside.
    Og sagt kort, så stod den beskrevet som en erstatning af den originale udstødning, som giver lidt ekstra effekt og som kan monteres uden at man skal skifte ruller eller dyse.
    Så sagt meget præcist, så er GG konstrueret til at passe på den originale cylinder.
    Thats it... Ikke noget med 70 ccm eller sport eller lign fancy "tun" beskrivelse.

Drop din GG og skift din trykfjeder til 32kg og skift udstødningen til Yasuni R og husk for sælen da at fjerne begrænsningen i lyddæmperen.

• #11   24. jul 2019 Okay
    Vil bar ikke have knæk på. Som i slet ikke.
    Kan man få top performance powered?
    Lidt ala gg så den ud

• #12   24. jul 2019 TPP yder det samme som GG.
    Så den egner sig heller ikke til 70ccm.

• #13   24. jul 2019 Polini skulle være det sløveste sport kit.
    Forskellen er vist ikke ret stor, heller ikke med knækpotte på. Men det er hvad jeg har læst.

Jeg synes gianelli go er dejlig til hverdagstun. Min nrg yder 8.35 hk med den på. Må indrømme jeg tit gerne ville have den ekstra power jeg kunne få med en yasuni R, men må indse at jeg har mere brug for de fordele der er ved en gg.
    Fordelen er at ved 5000omdr yder min motor nok 5hk. Så jeg kan køre pænt stærkt uden at skulle have motoren til at sige ret meget.
    Med en knæk udstødning på ville der nærmest ingen power være at hente under 7000omdr. Tror jeg.

Derfor køber jeg nok GG igen næste gang jeg skal have udstødning til et 70cc sport hverdags setup.

Men jeg er godt nok fristet til yasuni R i krom.
    Den ville nok smide 10-11hk i stedet for 8, og have en topfart på 105 i stedet for 90kmt.

Desværre synes jeg bare ikke det er risikoen værd med mit kørselsbehov.

• #14   24. jul 2019 #13
    Det kan jeg godt forstå.
    Men så bør du vælge Silent Pro. Den er dejligt stille.

• #15   24. jul 2019 Det er også derfor jeg har gg.
    Plus en knæk udstødning i et villakvarter... smiley
    Ville slå nabo ungerne ned hvis de kom hamrende med det lort..

• #16   24. jul 2019 #15
    Men behøver slet ikke at hamre derudaf, i et villakvarter.
    Med et lukket filter, så kan man sagtens liste rundt i et villakvarter, uden at larmer ret meget, med knæk.

• #17   25. jul 2019 Gg er et 45 rør og erstatning af std rør i udlandet som ikke har 30 scootere så at smække gg på 70cc er hjernedødt et knæk larmer slet ikke som folk siger det gør.....de kør jo sikkert med åbent filter som larmer 100 gang mere end en bil med dansk udstødning

Igen igen som Tommy skriver lyt til ham han har styr på det han skriver smiley

• #18   25. jul 2019 Kan bar mindes den der hamrende knæk lyd, selv som 16 årig og man hørte en jog amok i nabo byen starte op med det lort på,
    14 dage senere havde man traumer over den irriterende lyd smiley smiley måske med lukket filter det er bedre ja

• #19   26. jul 2019 #18
    Problemet opstår, når du kører med alucylinder og man har ramt den rigtige squish, så man både får god kompression og høje omdrejninger.
    Støbejern larmer mindre end aluminium, da kompressionen er lavere.

• #20   26. jul 2019 Gad godt vide hvordan det lyder for et utrænet øre.

Helt hjernedødt vil jeg nu ik kalde det at smide gg på 70cc sport støbejern. Især ikke i danmark.

Men ja man ku nok godt slippe af sted med at køre hverdagstunet scooter med en krom knækudstødning i københavnsområdet f.eks.
    Også derfor jeg seriøst har overvejet det på min nrg.

Men men...
    Hvorfor gør jeg det så ikke bare?..

Langt hen ad vejen af samme grund som jeg helst ville køre i en bil med standard udstødning hvis jeg smuglede våben.
    Stealth..

Og synes 8.35hk på en gianelli go er imponerende nok.
    Jeg kører 70 på speedo med kun 6500omdr.
    Motoren lyder standard ved den fart.

Jeg savner power nogen gange, men ikke så tit som jeg nøjes med halv gas fordi trafikken alligevel ikke tillader mere. Og så er det bare lækkert at den lyder standard selvom den kører fra alle bilerne.

Det er måske også den forkerte måde at anskue tingene på hvis man siger det er hjernedødt at smide GG på 70cc.
    Måske har vi smidt 70cc på en gg, ikke omvendt smiley

70cc gør en gg godt.

Selvom en gg ikke er det bedste for en 70cc cylinder.

Jeg vil måske være en dårlig scoring for miss universe.
    Men miss universe ville være en god scoring for mig.
    See what i mean?

• #21   26. jul 2019 Helt enig..
    Kørte engang 8500km på samme motor opsætning, malossi sport og gg.
    Det kørte godt og startede altid

• #22   26. jul 2019 #21
    Den kører da også fint, men den yder slet ikke det den kan.
    Tag en knæk og mal den mat sort overalt.
    Evt mal den med undervognsbehandling.
    Så slipper du også for at den ruster så meget.

Kommentér på:
Trophy, polini/malossi sport?

Annonce