{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
256 visninger | Oprettet:

Projekt Hooper! Den er død :/ {{forumTopicSubject}}

Hej SG. Jeg har i går fået en Hooper One smidt i nakken. Mig bekendt er det en 4 takts, hvilket jeg ikke har pillet i før, har også hørt at det ikke er værd at rode i, men scooteren var gratis, er med papir og det hele så den skal forsøges vækkes til live, da gratis jo var ret billigt og jeg har brug for et transport middel.

Her er hvad jeg ved om den:

Den har stået stille i en lade siden september hvor den tidligere ejer lige havde købt den (brugt), og ifølge ham kørte den super indtil kort inden han nåede hjem hvor den begyndte at hoste og hakke og han kunne kun køre langsomt resten af vejen. Da han når hjem fylder han mere benzin på, da han troede at det var grunden til den ikke rigtig ville fremad. Derefter har han ikke kunne starte den, og nu er den så endt her hos mig.. Der sidder en uoriginal kaburator på da en uoriginal ifølge tidligere ejer (ikke ham jeg fik den af men ham før) er nemmere at indstille en uoriginal kaburator end en original!? Om det passer aner jeg ikke, men jeg har den originale kaburator liggende i tilfælde af den skal bruges.

Det der skal til at ske lige nu (som jeg skriver denne tråd) er at jeg åbner ind til al balladen. Skal se hvor meget lig der er over den her Hooper. Som det første vil jeg lige smide et enkelt billede op af luftfilter og variator skjold. Der er et halvt rør / slange på luftfilteret, og en åbning i variator skjold.. Skal der ikke sidde noget der? Der er også slangen eller hvad man kalder det fra luftfilter til kabu.. Det er så mange år siden jeg sidst rodede i scooter jeg har glemt mange ting. Der er nok en del der lige skal opfriskes. Ham jeg fik den af sagde at der ikke havde siddet noget, men en anden har sagt til mig at der skal sidde noget. Jeg er i tvivl. Derudover kan det siges at der er lig med ingen kompression. Selv syntes jeg at der kommer en meget svag lyd af kompression når jeg forsøger at starte, men der sker intet. Der kommer lugt af benzin når jeg prøver. Det er alt jeg har ñået indtil nu. Opdaterer tråden som tingene går fremad (hvis det går fremad haha)

I første omgang vil jeg være taknemmelig for kommentarer til om der mangler noget på billedet.

Hansen
Beklager hvis jeg har rodet rundt i teksten, det hele er skrevet fra mobil.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projekt Hooper! Den er død :/
Kommentér på:
Projekt Hooper! Den er død :/

Annonce