{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Indregistrere scooter {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Jeg står med en scooter som skal have nummerplade på for at køre på vejen.

Sagen er den jeg ikke har registrerings attest. (den er også afmeldt)
Jeg har arvet den efter min far som har fået den af sin kæreste og hendes eksmand var vidst ejer.

Så jeg står nu med en scooter uden papir på den.

Hvordan er det muligt at få den registreret til nummerplade?

Er det bare at køre til synshallen og få dem til at registrere den?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indregistrere scooter
  • #1   10. jul 2019 Det letteste er at kontakte eksmanden og få ham til at bestille en ny registreringsattest til dig.
    Hvis det er helt umulig for dig at få fat i ham, så må du skrive en mail til skat, hvor du forklarer din situation (præcis som du har gjort her)
    Noget dokumentation ville hjælpe gavaldigt på din sag. Det kunne feks være en underskrift fra din stedmor på at hun har givet scooteren til din far.

    Og så er det ellers bare at krydse fingre og håbe Skat er medgørlige smiley


  • #2   10. jul 2019 Jeg kommer lige til at tænke på, at hvis du har arvet den fra din far, så er han jo desværre nok død.
    Men så må der jo være nogle papirer fra skifteretten, hvor af det fremgår at du har arvet scooteren. Så hvis du sender de papirer med mailen til Skat, så bør der ikke være nogle problemer med at få en ny registreringsattest smiley


  • #3   10. jul 2019 nej vis en tidliger ejer er død bliver den kun afmeldt scooteren dør ikke
    vis du kan bevise via gammel nr plade eller andrer måder via købs kvtering kan man betale sig til en ny registrerings papir har nemlig lige selv fået registrert en gammel pgo
    og ejeren er også død så man kan godt vis man arbejder lidt for det koster 100 kr at bestille og omtrent 750 kr for en ny plade samt forsikring


Kommentér på:
Indregistrere scooter

Annonce