{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

Forkælede scooter unger! {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en scooter for godt 7000 for mine HELT egne penge! Jeg føler ikke at jeg er forkælet, men får det konstant i hovedet fra min forældre! Men anyways ikke forældreproblemer det handler om det her..

Det handler om at der fandme er mange(Ihvertfald i mit område) som FÅR deres scooter. Og ja de skal måske betale noget af dem, men når man får foræret over halvdelen af prisen på scooteren så er man fandme forkælet! Når de så skal sælges igen er jo så noget andet, men hvis jeg fik lov til at få en helt ny scooter hvor jeg kun skulle betale ca. 3 til 5000 kr så ville jeg være ligeglad om jeg fik noget tilbage når jeg solgte den! Synes personligt at det er forkælet at man får foræret en helt ny scooter. Jeg har selv købt min for hver en øre og jeg får i hovedet konstant at jeg er forkælet. Ok, min far hjælper mig så med at lave på scooteren når der er eventuelle problemer med den. Men altså når man kommer hjem fra en ven og han sidder ude i skuret og borer huller i den fordi der er forskellige bolte i den så kan han sgu ikke udtale sig om at jeg er forælet eller ej. Det er bare ham der ikke kan holde nallerne væk. Men ligemeget..

Hvad er jeres mening om at andre personer får foræret deres scootere? Er det forkælet eller..?

Blev sgu en hel mindre artikel hehe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forkælede scooter unger!
Kommentér på:
Forkælede scooter unger!

Annonce