{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

17,5mm kopi dellorto {{forumTopicSubject}}

Hej
Har nogle af jer prøvet de der phva 17,5mm kopi dellorto karburator der kan købes for det halve?? Min stalkers karburator bliver ved med at dryppe / være utæt
Alt er skiftet i den uden held så ser mig nødsaget til at købe en helt ny.
Derfor ville jeg bare hører om i kunne anbefale den kopi version da den ligner på en prik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  17,5mm kopi dellorto
  • #1   25. maj 2019 Du skal jo bare justér svømmeren lidt en helt ny karburator drypper også lidt før den er blevet justeret

  • #2   26. maj 2019 #1
    Det har jeg aldrig nogensinde oplevet på en helt ny karburator.
    De fleste nye modeller kan heller ikke justeres.

    En kopi dellorto er noget shot, i forhold til en original.
    Er din Stalker lovlig eller er den tunet?
    Hvis den er lovlig, så kan du med fordel skifte til en 12mm original dellorto.
    Så vil den nok også kører lidt længere på literen.


  • #3   26. maj 2019 Det har jeg prøvet to gange nu en hvor der var skidt ved lukkenålen og en hvor svømmeren ikke var justeret rigtigt

  • #5   26. maj 2019 Det er muligt at det går været mandags modeller men skiller og renser alle ny karburator

  • #6   26. maj 2019 #4
    Ja det er de, men de er også uden begrænsninger i Italien, hvor de er med 17,5mm.
    Det ville være alt for omstændigt at skifte til 12mm, når de kom til DK.
    Men til de cirka 2 HK, en 100% lovlig Stalker har, så er en 12mm et meget bedre valg.
    Du opnår en bedre forstøvning og da en Stalker er født med en 6mm begrænserplade ved membranen, så er 17,5mm bare noget rod at køre med.

    Jeg er tilbage fra den tid, hvor at folk købte Stalkere fra nye af, så hvis modellen er fra omkring start 00erne, så skal den have en plade med et 6mm hul, monteret mellem studs og membran og der sidder knækbolte på studsen, så den ikke bare lige kan tages af.


  • #8   26. maj 2019 #7
    Ja, det ved jeg godt.
    Men det ændre ikke på at begrænserpladen er 6mm, hvis den er lovlig.


  • #10   26. maj 2019 #1 - - - - justere svømmeren? Mig bekendt kan den kun sidde et sted med den der lille metal stang igennem for at holde den på plads, eller???

    Det er en 17,5mm dellorto der sidder på nu. Helt original motor med gianelli go på. Den går godt 75-80. Lyder sund, trækker jævnt. Men nogle gange drypper den benzin natten over, den står på center støttefod.
    Alle pakninger, svømmer, nålen, osv er skiftet. Og hver gang går der 2 - 6 uger og så drypper den umotiveret igen. Nogle gange drypper den ikke engang, men stinker af h...... Til...
    Jeg har haft en million scootere igennem tiden, og har 7,9,13 aldrig haft bøvl med sådan noget. Så det virker lidt sølle


Kommentér på:
17,5mm kopi dellorto

Annonce