{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  45 knallert
  • #1   31. mar 2019 Den der kan du ikke bruge til andet, end at søge om ny attest. Det er den gamle midlertidige attest. . .
    Det skal gøres på et motorkontor og tager ca 14 dage og koster 100kr


  • #2   31. mar 2019 Okay tak for svar. Kan man ikke gøre det i en synshal,eller skal det gøres på motorkontoret

  • #3   31. mar 2019 Du kan ikke bruge den til noget som helst, der er jo hverken dato eller underskrift på smiley

  • #4   31. mar 2019 Desuden så er den kun gyldig ind til den originale registreringsattest lander i postkassen, hvilket kan være sket for flere år siden når der ingen underskrift er på.
    Bemærk der er krydset af i "nyt køretøj" Så hvis du har en ide om hvor gammel scooteren er, så ved du også hvor gammel papiret er, da det må være fra første indregistrering.
    Og desværre, i teorien så kan scooteren være solgt videre mange gange siden. Men prøv da at kontakte gutten hvis navn står på den midlertidige registreringsattest.


  • #5   31. mar 2019 I motorregistret står den som afmeldt, og at den er fra 2005 smiley
    Men du kan jo være heldig at tidligere ejer er identisk med navnet på papiret. Hvis han ikke er det, så er det op af bakke, men ikke umulig.
    Du har vel udfyldt en slutseddel?


  • #6   31. mar 2019 Nej synshallen kan ikke hjælpe. Du skal på motorkontoret med så mange infomationer du nu har på tidligere ejer og scooter. Betale 100kr og vente på ny attest.

  • #7   31. mar 2019 #1
    De 14 dage, det er den tid som den gamle ejer har til at komme med modsigelser, når beskeden omkring ansøgningen om genpart lander i registrerede ejers E-boks.
    Jeg har cirka ventet 5 uger nu.
    Så jeg tænker at jeg vil ringe til SKAT og hører dem om hvad der sker i sagen.


Kommentér på:
45 knallert

Annonce