{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

hjælp ønskes efter mislykkede tyveri ha min knallert {{forumTopicSubject}}

hey folkens jeg har en bøn
jeg har for ca 3 uger siden løbet en tuck tuck op kravlet op på ladet og først da den var i topfart (ca 30) kastet min knallert (honda wallaroo) af ladet.. næsten alle skjolde skulle males om og nogen af dem spartles op.. fodvilerne på begge sider var banket skæve og støtteben var knækket.. plus der er kommet lidt slør i forhjulet... nu er alt undtagen forhjul fixet.. af det jeg selv har fundet af skader, så skulle jeg lige havde en prøvetur (30km) og den kørte som en drøm før dette er sket.. men nu er det som om den ikke vil tage gassen.. den kan godt køre hvis jeg har en lille smule chorker på, men den går op og ned i omdrejninger heletiden både stillestående og i topfart (35kmt)
så bønnen er kan i hjælpe mig med at sige hvad der evt kan være galt med mekanikken?
jeg har abselut ikke forstand på motore så den eneste idé jeg har er at der evt kan være noget i tanken der har rystet sig løs og evt er kommet ned i karburatoren da der ikke er benzinfilter på den...? det tjekker jeg op på imorgen ved at prøve at rense den.. hvis ikke det er det hvor skal jeg så lede efter fejlen?
for mig at se er hverken udstødning eller topstykke/cylender ramt da den blev smidt af..

håber virkelig i kan hjælpe mig med at foreslå hvad jeg skal kigge efter?!?!?

jeg skal nemlig starte på nyt job D.2/4 og derved skulle jeg gerne kunne køre på den så jeg kan komme til og fra job da der hverken er busser eller noget der køre i den retning da det er på lars-tyndskids-mark...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp ønskes efter mislykkede tyveri ha min knallert
Kommentér på:
hjælp ønskes efter mislykkede tyveri ha min knallert

Annonce