{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trykfjedre
  • #1   9. mar 2019 Køb en på 60%
    Det burde være nok.


  • #2   10. mar 2019 Men hvor ligger en 60% i forhold til en 27kg? Jeg er ude efter flere kg

  • #3   10. mar 2019 Det ved Speedline vel.
    De tjener pengene på dem, så lad dog dem bruge tiden på at svare på dine spørgsmål.


  • #4   10. mar 2019 Ja det gør de vel, men man kan jo være heldig at der sidder en ørn på Danmarks største scooter forum

  • #6   10. mar 2019 Jeg fandt ikke det jeg søgte.

  • #7   10. mar 2019 Så spørg Speedline.
    Ved de ikke hvad de sælger, så find en seriøs forhandler.


  • #8   10. mar 2019 Har fundet ud af at procentdelen betyder den f.eks. er 60% strammere end std

  • #9   10. mar 2019 #8

    ????


    Meld dig omgående ind her.
    Noget der er logisk for alle andre, er åbenbart først gået op for dig nu.
    https://mensa.dk



    Problemet med disse procenter, er så bare at de originale trykfjedre ændre styrke alt efter model og årstal.
    Så er de 60% taget ud fra en original Jog AS trykfjeder på cirka 22 kg eller er det en Jog R, som ligger møg tæt op af en Hvid Malossi, som så er 29 kg.

    Procent sutter røv, men de bruger det for at gøre det lettere at sælge, til de der ikke ved så meget om det.
    Der er samme kundesegment, som tror at de har købt en vild og stærk racing cylinder, fordi det hedder Dr Racing.


  • #11   10. mar 2019 #10
    Så se også alle de profiler herinde, som kalder sig noget med Racing.
    Størstedelen har aldrig været på en gokart bane og de har altid kørt med støbejern.

    Eller dem der kalder sig Team et eller andet og så er det bare en enkelt dreng der synes at det lyder fedt.

    Men hvad fanden, folk kan kalde sig lige hvad de vil.


  • #13   10. mar 2019 Tommy, det kan da ikke være rigtigt at man ikke kan bruge forum til at spørge uden at man skal føle sig dum fordi der er ingen dumme spørgsmål smiley Hvad helvede gør dig så overkvalificeret til at svare en gut helt nede på jorden i stedet for det andet der? Og hvis man er i tvivl så ryger du helt op i feltet som om du aldrig har lavet andet i dit liv end at gå på et værksted med 10 lærlinge omkring dig og 2 smøger i kæften.. smiley

  • #14   10. mar 2019 Det siger jeg heller ikke at folk herinde er dumme.
    Slet ikke.
    Der er mange seriøse brugere.
    Men der er også virkelig mange curlingbørn, som ikke gider at trykke på google og skrive en sætning, men forventer at vi andre skal finde ting for dem hele tiden.

    Noget så simpelt som en manual til en dellorto karburator.
    Jeg beder en bruger om at søge efter den selv. Altså aktivt gøre noget for at løse sit problem.
    Deres svar er så bare.

    Link?

    Jeg har haft mange lærlinge.
    Nogle har været dygtige og engagerede og nogle har været direkte til en opsigelse, men desværre bundet af en kontrakt på 3½ år ( med 1½ år tilbage ).
    Jeg har mødt 2. års lærlinge, som har vist mere interesse for faget og været dygtigere, end uddannede svende.
    Lige nu har jeg en lærling som hellere vil lave tingene hurtigt, så han kan vise hvor dygtig han er, fordi han tror at man er en dygtig lærling, når man er lige så hurtig som svendene.
    Men hvor fedt er det så, når ufaglærte kan se at tingene sidder skævt.

    Hvis du ikke har tid til at lave det rigtig første gang, hvad får dig så til at tro at du har tid til at lave det to gange? ( når du skal lave det om )


  • #15   10. mar 2019 #13
    Mrmanhart

    Kan kun give dig ret , det mange som ikke er så begejstret for vedkommen , lige netop for det du skriver til som han mener han er , han dukker op i alle forum , og 90% af tiden svare han på noget som slået bliver spurgt om , og når det så rigtig går løs så vil han heller bruge tiden og forummet han er på til guide folk hvordan de skal google det og hvor let det er for han,
    Jeg mener her , hvorfor ikke bare svar direkte på forum spørgsmålet eller hold sig helt væk...,
    Vedkommen er skyld i mange ikke tør Spørge oprette et emne og spørge om noget som måske er helt simpel , men som måske er svært for ham der oprettet emnet... ville dæleme være fedt hvis den slags bruger og vedkommmen kunne respekter at der skal være plads til alle også dem som måske spørger En lidt sjov måde osv osv....
    så ville scootergalleri være en kanon sted , men desværre skal den forpæstet af den slags


  • #16   11. mar 2019 Nogle gange har man bare en dårlig dag.
    Og det er jo pisse ærgerligt at det så kan gå ud over brugerne herinde.

    Det kan jeg jo kun beklage.


    Men helt seriøst, når jeg bliver spurgt 4 gange i samme indlæg om noget der omhandler luftskruen og at motoren 4 takter ved halv gas og jeg 3 gange har bedt brugeren om at læse manualen på dellorto kaburatorene og brugeren stadig ikke har gidet at læse den, så bliver jeg sur.
    For så spilder personen min og andres tid, bare fordi de selv er for dovne til at læse de sider der omhandler luftskruen.


  • #18   11. mar 2019 #17
    Jeg har slettet et par indlæg igennem tiden pga "dårlig ånde".


Kommentér på:
Trykfjedre

Annonce