{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Anders C
Anders C
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 5

Gilera RCR Indstillig. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lidt af et problem med min Gilera Rcr. Den trækker som en sindssyg når der er choker på, men kan intet trække uden chokeren på. Har prøvet dyser fra 70-88 og er lige nu på 95.
Opsætning er standard med Malossi E5 powerfilter og Leo-vince udstødning. Har ikke et billede af tændrør, da jeg ikke rigtig kan køre nogen tur uden choker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af garderobeskab 540 kr.
  • Installation of 3 ceiling lamps 900 kr.
  • Fjernelse af træstubbe i sommerhus 2.650 kr.
  • Montering af enkelte terrassebrædder i betonsokkel 1.500 kr.
  • Opsætning af låge har alt købt som færdigsæt- nedgravning af 2 stolper 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gilera RCR Indstillig.
  • #1   3. feb 2019 At du overhovedet kan forsøge en dyse 70 er rystende... Det er lige til at tage livet at den. Du har formentligt en utæthed

• Anders C
    Anders C Tilmeldt:
    feb 2019

#2   4. feb 2019 KP, Den suger ikke noget som helst falsk luft, og komprimerer helt udemærket. Den kører skide godt med choker på, og har lige omkring cociobrunt tændrør. Vil du sige jeg skal dyse op? Jeg købte den som projekt, men havde kabu med og fik den startet derude. Der havde jeg en 21mm dellorto med, med 89 dyse i. Han sagde han kørte med 92 dyse før. Nu er jeg gået ned i original 17,5mm, og oppe i en 95 dyse men kan ikke få den til at trække, og kan ikke få den i 2. gear overhovedet?

• #3   4. feb 2019 Hvis du kører med 17.5mm og dyse 92 og stadig skal bruge choker så er den utæt og så behøver vi ikke at diskutere det længere så skal du op over dyse 100 for at få den til at køre ordentligt og det er ikke rigtigt.

• Anders C
    Anders C Tilmeldt:
    feb 2019

#4   4. feb 2019 Med utæt mener du da falsk luft? Den falder i omdrejninger med det samme efter man har givet den nogle vendinger

• Anders C
    Anders C Tilmeldt:
    feb 2019

#7   4. feb 2019 Det er en brugt dellorto, magen til dem der sidder på originalt. Så jeg skal sætte nålen op i 2. Øverste hak? Og tomgang er skide god når den ik står med choker. Når den står uden choker i tomgang, og man sætter choker til, dør den.

• Anders C
    Anders C Tilmeldt:
    feb 2019

#9   4. feb 2019 Er det ik lige meget hvor kabu har siddet før?

• Anders C
    Anders C Tilmeldt:
    feb 2019

#12   4. feb 2019 Så jeg ska muligvis ha fat i ny kabu? Med større hul igennem strålerør?

Kommentér på:
Gilera RCR Indstillig.

Annonce