{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puch maxi
  • #1   28. nov 2018 Mener det er 140 kg toltal

  • Kristian S
    Kristian S Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 210
    #2   28. nov 2018 alt std eller? For jeg har kørt med oppakning til telttur med kammeraterne tilbage i gamle dage:) Der vejede jeg altså 123kg, så også fordelt på 194cm, så der var 123kg og fuld oppakningen, ved ikke hvor meget det vejlede men der var sgu meget! Det klarede min gamle Maxi P uden problemer:) Den var så heller ikke helt std:)

  • #3   28. nov 2018 Hvis du er smælder fed, så vælg hellere en Maxi KL.
    Den bliver ikke skæv så nemt.


  • Kristian S
    Kristian S Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 210
    #4   28. nov 2018 #3
    Hvornår mener du man er smælder fed? Jeg vejede 123kg til 194cm, jeg var på ingen måder smælder fed, muskler kan også spille ind mester;) Men 123kg er 123kg, uanset om det er muskler eller fedt, om man er høj eller lav, 123kg=123kg. Det kan en Maxi ihvertfald SAGTENS holde til, plus masse grej til telttur! Jeg er ihvertfald enig i de 140kg som #1 siger, som minimum!:)

    Det kommer selvfølgelig også an på hvordan og hvor hårdt man kører den!:)


  • #5   28. nov 2018 Følte du dig truffet? smiley

    Det var sådan set ikke meningen
    Din BMI er kun lidt højere end min og jeg er bare lidt håndværkerrund.
    Men der findes en del mennesker på +160kg og så bør man vælge noget andet at trille rundt på.


  • Kristian S
    Kristian S Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 210
    #6   28. nov 2018 Nej det gjorde jeg faktisk ikke, det er mere dig der åbenbart ikke kan læse spørgsmål rigtigt.. Men at bruge ordet smælderfed til at fortælle hvornår en knallert kan køres på, er foe sidnsygt... Brug dog KG som alle andre...

    Jeg spurgte hvornår du mener man er smælderfed?

    Jeg brugte mig selv som eksempel med min daværende vægt, men jeg var ikke fed smiley Som sagt er der forskel på fedt og muskel, jeg var en normal blanding:) Er "nede" på 109kg og har lagt der de sidste år, det er min ideel vægt og jeg synes på ingen måder jeg er fed! smiley

    Så du mener simpelthen af en pumpet roid gut på 140kg eks, godt kan køre på den? Men er man derimod 160 høj og 140kg=smælderfed, så kan man ikke??

    KG er KG om du er smælderfed eller overpumpet, så hva med at begynde at bruge nogle ordentlige eksempler?

    Jeg


  • Kristian S
    Kristian S Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 210
    #7   28. nov 2018 Seriøst... Er du en af de der BMI folk Timmy??? Hahahahahaha.... Så forstår jeg bedre din udmelding, i har jo NADA forstand på hvordan en krop kan/skal se ud, alt handler om dét ene tal for jer! så sygt....

    Du vil vel også kalde en bodybuilder for smælderfed fordi hans BMI siger det;) BMI er ligeglad med muskler.. BMI er ubrugeligt i min verden!! hahahahaha smiley


  • Kristian S
    Kristian S Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 210
    #8   28. nov 2018 "Tommy

  • #9   28. nov 2018 #7
    Brug redigerknappen.

    Nej, sådan er jeg ikke.
    Jeg har selv været fast inventar i et træningscenter i 2 års tid ( for 16 år siden ), men så fik jeg en fibersprængning i nakkan og kom aldrig igang igen.
    Jeg ved godt at nogle er bygget som et egetræ, men det gælder sådan set kun for mænd.


  • Kristian S
    Kristian S Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 210
    #10   28. nov 2018 Amen tak for at du lige lærte mig at bruge rediger... Kunne jeg få det til at virke på mobil, så have jeg nok brugt det og ikke lavet #8.... Du tror du er så skide hellig og ved alt før alle andre... Jeg HAR prøvet på at redigere mit opslag, men kunne ikke!!!

    Det virker bare som om du tror du har styr på alt, tror du skulle bevæge dig ned og begynde at træne stille og roligt igen mester;)

    Et godt råd er at kigge på kroppen og ikke på BMI tallet;)

    Stortset og stortset kun mænd, jah ikke helt, men oftest mænd der er godt muskuløs bygget, men kvinder kan så sandelig også være født store og stærke!

    Men igen... om man er en "egepæl" eller "smælderfed" spiller stadig ingen rolle når vi snakker kg:)

    Så forstår slet ikke hvorfor du i første omgang brugte udtrykket smælderfed i den her sammenhæng..

    Du virker til at ha en fordom netop lige dér; )



  • #11   28. nov 2018 #10
    Dem har jeg sikkert mange af, men jeg ved hvor de fleste er.

    Skift til Android, så du kan skifte til skrivebordtilstand og dermed få en redigerknap.
    Eller lad være.

    idgaf

    Jeg er så hellig, så jeg er ateist. Det ypperste, som man kan opnå.


Kommentér på:
Puch maxi

Annonce