{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
255 visninger | Oprettet:

Blog på Scootergalleri :/ {{forumTopicSubject}}

Klikkede lige på fanen "Blog" oppe øverst for at se hvad det var, og så får man smidt et laaaaaangt indlæg lige i sylten om, at man ved hjælp af online spil kan få råd til sin scooter smiley

Det er godt nok den længste reklame og værste vås jeg længe har læst, og syns bestemt ikke det på nogen måde hører hjemme på en blog smiley

https://www.scootergalleri.dk/blog/faa-raad-til-din-scooter-ved-hjaelp-af-online-spil/45

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blog på Scootergalleri :/
  • #1   18. nov 2018 Enig.
    Jeg skrev "brugeren" en pb med en gedigen sviner for det stunt, men tvivler på den pb overhoved er blevet læst.
    Det er vel bazoom man skal bebrejde hvis man ska bebrejde nogen.

• #2   18. nov 2018 Der er sådan noget MongoTV kunne finde på at prøve.

• #3   18. nov 2018 Synes godt også det er fucking åndssvagt, man skulle tro det var en reklame for danske spil

• #4   18. nov 2018 Havde det så bare været en normal reklame, men spaden har jo fandeme skrevet en hel roman smiley

• #5   19. nov 2018 Er det ikke ved at være normalt?
    Alle de store bloggere har nok været i lommerne på forskellige producenter, på et eller andet tidspunkt.

Jeg læser aldrig blogs og hvis jeg gør, så er det med de stærkeste skeptikerbriller.

Jeg har lige læst en artikel fra Politiken, som var omkring elbiler.
    Den går på to personers erfaringer med elbiler, men mest den ene, som så kører rundt i en Opel Ampera, som han er så glad for.
    Han opgiver selv de km/l, som han mener at han kan få ud af den, ved normal kørsel.
    46km/l ved blandet kørsel på lidt el og lidt benzin.

Langt nede i artiklen der kommer der så en oplysning om at manden er pressechef for Opel.............!
    Så stoppede jeg med at læse mere.
    Tænk engang at en journalist ikke kan finde ud af at have mere kildekritik og ikke er i stand til at finde en anden testperson.

Det virkede til at være lige så meget Product Placement, som ugebladene lige er blevet fanget i.
    ( Fremhævet produkteksponering i artiklerne for de mærker der har betalt for reklamer i ugebladet ).

Som en del af min kommende serie, der havde jeg overvejet at spørge MSP, om jeg kunne gøre brug af deres rullefelt ( jeg mener at de har et ), da de ligger testet på mig.
    Men jeg frygter jo for min troværdighed, i forhold til at være upartisk.

Jeg ville gerne teste alverdens cylindre og udstødninger, i stil med det som Pedparts har gjort.

• #6   19. nov 2018 Jeg ville højst skænke troværdigheden en tanke.
    Måske måske lige anføre i starten, at undersøgelsen ikke er sponsoreret af msp, men de har stillet deres rullefelt til rådighed og er nogen flinke fyre, men ellers upartisk.

Det stinker langt væk når det er sådan en slesk sælger smøre i forklædning
    Alligevel er det nok ikke engang hver anden der ænser det.
    I wouldnt worry

Apropos; Animal Farm smiley af george orwell. Lige så fuld af guld som den er kort den lille bog.
    Glemmer den aldrig

Kommentér på:
Blog på Scootergalleri :/

Annonce