{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cylinder på vandret blok
  • #1   13. nov 2018 Fjern de fleste skjolde ved ikk hvordan de sidder på den men fjern dem der er i vejen smiley

  • #2   13. nov 2018 Fjern olietanken

  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 262
    #3   13. nov 2018 Det er hurtigere bare at hive motoren af, en af begynde at fjerne skjolde..
    Det tager maks 10 minutter så er den af på sådan en smiley


  • #4   13. nov 2018 Vil give #3 ret, det er meget nemmere samt hurtigere at tage motoren af

  • #5   13. nov 2018 Har skiftet mange cylinder Kits på de maskiner og der er masser af plads til at få det hele af uden af afmontere noget andet end udstødning de 4 bolte og af med skidtet og støder den lidt imod noget så få en tyk ven eller noget til at sidde på scooteren imens så kommer cylinder lidt nedad så kan den komme ud smiley

  • #6   14. nov 2018 Glem alt det de andre skriver.
    Når du har prøvet mit trick, så vil du bruge det altid.

    Stil scooteren på centralstøttebenet.
    Fjern den bolt der holder bagstøddæmperen på motorblokken.
    Løft baghjulet op, evt med noget reb rundt om sæde eller ved at smide en flise ind under baghjulet.

    Så får du markant mere plads til at glide cylinderen ud over pinboltene.
    Hvis du fjerner hele motoren, så risikerer du bare at du får samlet en masse ting forkert.
    Du vil også mangle noget at stille resten af scooteren på.


  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 262
    #7   14. nov 2018 Man skal da være overordentlig dum på fingrene, hvis man samler noget forkert..
    3 slanger, 3-4 elektriske forbindelser (der typisk ikke kan byttes rundt grundet stik) bagbremsekabel, og 2 bolte..

    Jeg foretrækker at kunne se hvad jeg laver, og jeg gider ikke arbejde "hvor det lige kan lade sig gøre" hvis jeg kan slippe.
    Men ja det kan også lade sig gøre ved bare at fjerne bagdæmperen (det kan lade sig gøre uden at fjerne noget nærmest..)


  • #8   14. nov 2018 Super mange tak for alle svarene, Jeg vil prøve tippet med bagstøddæmperen, og hvis jeg ikke kan få det til at virke må jeg jo tage motoren af smiley

Kommentér på:
Cylinder på vandret blok

Annonce