{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
310 visninger | Oprettet:

Papir til min søns scooter {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har givet min scooter 30 til min søn og det viser sig så at scooteren er fra 2012 og skal jo så derfor have nummer plade på så kommer vi så til det mere træls jeg har jo ikke nogen papir på den her scooter... er det så ikke muligt at få plader på den eller ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Papir til min søns scooter
  • #1   12. nov 2018 Jo, men det kan være meget besværligt desværre. Men det jeg gjorde sidst jeg stod i en lignende situation, var at få en håndskrevet seddel hvor tidligere ejer havde skrevet stelnr. På og at den er solgt til mig og på den måde kunne jeg så få en ny reg. Fra skat, men det tog da også en måneds tid og så kostede det også 110kr. Eller sådan noget smiley

  • #2   12. nov 2018 ja okay kender desværre ikke tidligere ejer

  • #3   12. nov 2018 Det bedste du kan gøre er nok at ringe til skat og høre dine muligheder. Den knallert jeg havde problemer med var for eksempel fra et dødsbo så tidligere ejer var desværre ikke i live mere, men der var det nok at arvingerne skrev under på at den var blevet solgt, men prøv at ring til skat en gang, for du er langt fra den første med det problem der smiley håber det hjalp lidt.

  • #4   12. nov 2018 jeg vil prøve at ringe til dem så..... men tusinde tak for info


  • #5   12. nov 2018 Ring til skat, har fået nye papirer på 2 knallerter inden for de sidste 3 måneder

  • #6   12. nov 2018 Ring til dem. Jeg har næsten lige fået fat i ny reg attest på min aerox. Tidligere ejer før ham jeg købte den af var en gammel mand, som nægtede at skrive under på noget eller udlevere noget info. Ringende til skat og forklarede dem situation. Og ingen problemer der.

Kommentér på:
Papir til min søns scooter

Annonce