651 visninger
|
Oprettet:
Vand i tanken {{forumTopicSubject}}
Hej SG
Min hot kan pludselig ikke køre. I går fandt jeg ud af, at der var vand i tanken. Har tømt tanken, renset karbu og hældt nyt benzin på igen. Den kan stadig ikk starte. I forgårs kunne jeg godt starte den, men af gode grunde, døde den jo så snart jeg gav gas... Hvad kan problemet være?
På forhånd tak.
jan 2010
Følgere: 289 Scootere: 14 Emner: 33 Svar: 25.119
okt 2015
Følger: 11 Følgere: 8 Scootere: 2 Emner: 16 Svar: 30
jan 2010
Følgere: 289 Scootere: 14 Emner: 33 Svar: 25.119
okt 2015
Følger: 11 Følgere: 8 Scootere: 2 Emner: 16 Svar: 30
jan 2010
Følgere: 289 Scootere: 14 Emner: 33 Svar: 25.119
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 38 Scootere: 1 Emner: 13 Svar: 2.671
Det er oftest den eneste måde at få ALT vand ud af tanken på desværre
okt 2015
Følger: 11 Følgere: 8 Scootere: 2 Emner: 16 Svar: 30
Vand i tanken