{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.366 visninger | Oprettet:

Vedligehold af plastik (inderskjolde) {{forumTopicSubject}}

God eftermiddag.

Jeg har erhvervet mig sådan en fin og org Sonic, men da inderskjoldene er bleget lidt matte grunden den stærke sol, så søger jeg et produkt der kan gøre dem lækre at se på igen. Nogle ideer??

Med venlig hilsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedligehold af plastik (inderskjolde)
  • #1   18. sep 2018 Nogen sværger til bare at bruge varmepistol.
    Det gennemopvarmer vinylen (den sorte plast der bliver kedelig grå hvis man forsømmer det)

    Opvarmningen får nogen af olierne fra inde i.materialet ud i overfladen igen, og holder længe.

    Jeg bruger personligt bare vinyl opfrisker.
    Købte en sprayflaske i thansen for nogen år siden. Der er kun 25% tilbage efterhånden.

    Det er lige til smøre på en klud og så smøre ind.

    Hvos vinylen er helt tør skal den nok have 2-3 gange.

    Harald nyborg har en flaske til 20kr

    Det er nok ikke det bedste, har ikke prøvet det, men køber sådan en næste gang.
    I stedet for 70 kr i thansen

    Det bedste resultat vil jeg tro opnås ved at mætte det med vinyl opfrisker og så gennemvarme det.

    En føntørrer er at foretrække til opvarmning, da det er point of no return hvis man kommer til at give for meget varme.

    Den her scooter var forsømt og måtte have flerr gange før det blev næsten helt pænt igen


    profilbillede
  • #2   18. sep 2018 Købt hos speedline

    profilbillede
  • #3   18. sep 2018 Man kan tydelig se forskel på benskjoldet her. V side er hurtigt behandlet 1 gang. H side er ikke rørt

    profilbillede
  • #4   18. sep 2018 Motip bumper Black måske lidt pricy men det virker bare !!

  • #5   18. sep 2018 Ja okay tak for det. Alaska er internationalt, så det burde man også kunne få her ???????? men det skal da helt klar prøves.

  • #6   18. sep 2018 Jeg har brugt varme pistol for første gang i år jeg synes det fungere rigtigt godt. Jeg har før i tiden brugt forskellige produkter de fleste giver et resultat men der er osse nogle der gør det meget glat især med gummisko/sneakers.

    Jeg prøvede varmepistolen af på min hot og en speedfight 2 og det blev lige pænt men overhovedet ik glat på nogen måde jeg har gjort det her i sommeren så mangler stadig noget tid for at se om det holder i længden smiley

    Skjoldet er købt brugt og sol bleget ??

    Mvh
    Michael


    profilbillede
  • #7   18. sep 2018 Det vinyl mister sine olier med tiden.
    Især i overfladen.
    Udover det ser grimt ud, så kommer der også lettere ridser i vinylen, og det knækker lettere når det er tørt.
    Især hvis det er gennemtørt.

    Alaska flasken er fra thansen.
    Til en 70 kr ca.

    Det bliver glat indtil man lige har kørt en tur i regnvejr, ladet den holde i sol eller har vasket den.

    Den der motip bumper black ser lokkende ud.
    Der er nok en grund eller fire til ikke bare at købe den 20kr flaske i harald skrald.

    Men 120 kr for en motip kofangerpleje er lidt pebret.
    Det er mere eller mindte nøjagtig det samme i flasken.

    Men der er nok en god grund til det koster lidt mere.
    Ud over at det er mærkevare.

    Endnu en bonus ved at vedligeholde vinylen er at det forbliver rent længere tid når det ikke bliver helt tørt


  • #8   18. sep 2018 Motip bumper black koster 99 kr hos speedline smiley

  • #9   18. sep 2018 Ok.
    Og den kommer uden sådan en spraytip. Det tyder på de ved hvad de laver smiley
    Den er nemlig komplet uanvendelig den der spray tut, medmindre man vil have olie på hele scooteren og stå og indånde det smiley

    Tror jeg køber motip næste gang


  • #10   18. sep 2018 Ik nogen spray tip. Det en form for tyk væske man masere ind i plastic med en klud smiley

  • #11   18. sep 2018 Bumser shine det virker udemærket smiley

Kommentér på:
Vedligehold af plastik (inderskjolde)

Annonce