{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politi aktionener
  • #1   10. sep 2018 Du lader være med at ryge mere hash og stjæle flere scootere.
    Bare så du ved det, så er det dybt ulovligt i DK at sælge et registreringspligtig køretøj uden stelnummer, så at du har købt en af Politiet uden stelnummer OG kvittering må du længere ud på landet med.


  • Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #2   10. sep 2018 Henrik hvad er det for en klap hat kommentar? Ærligt? Og har aldrig røget hash før eller stjålet knallerter?

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.036
    #3   10. sep 2018 Jeg kan så lige tilføje at det er bestemt ikke altid politiet har styr på hvad de faktisk sælger, jeg købte en scooter for 10 år tilbage på hittegodsauktion, den viste sig sjovt nok at være stjålet da stelnummer blev aflæst korrekt.

  • Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #4   10. sep 2018 Reject jeg købte den på hittegodskontorer aktion og der er intet stel nummer eller papirer eller noget på. Fik ikke engang en kvittering på den? De har ikke styr på en skid da det ikke er første gang det er sket for mig..

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.036
    #5   10. sep 2018 Jeg fik godt nok papirer på maskinen var købt, men det er jo lige fedt når stelnummer var aflæst forkert. smiley

  • Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #6   10. sep 2018 Jeg fik ingen papirer på noget af den det er fandme til grin...

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.036
    #7   10. sep 2018 Har du prøvet at kontakte politiet for at høre hvordan og hvorledes ? I værste fald så er det en bunke reservedele du har købt.

  • Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #8   10. sep 2018 Reject nej har ikke kontaktet politiet endnu fordi de tager den sikkert bare?? som de har gjordt med den anden jeg købte hos dem...

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.036
    #9   10. sep 2018 Der er ikke noget ulovligt i at eje en scooter uden stelnummer, så kan ikke se hvorfor de skulle tage den.

    Jeg har da ejet flere hvor stelnummer simpelthen har været rustet væk.


  • Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #10   10. sep 2018 Ja men de har taget alle de knallerter jeg har haft uden stelnummer... men jeg skal bruge en knallert der køre fordi jeg skal frem og tilbage fra arbejde og har ingen penge til at købe en ny så jeg har prøvet at se om nogen ville bytte den men alle dem der har skrevet har ikke svaret tilbage?? totalt dumt

  • #11   10. sep 2018 Kan du beslutte dig for om du har købt den af Politiet, eller som du selv skriver: "tidligere ejer havde ikke papirerne da ejer før tidlligere ejer havde smid papirerne væk?"


  • Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #12   10. sep 2018 Hallo det andet opslag handler om en anden knallert?

  • #14   10. sep 2018 smiley smiley smiley

  • #15   12. sep 2018 Jeg har handlet på auktioner i 22 år og du får altid en kvittering

  • #16   14. sep 2018 du tager ned og snakker med politiet, helst dem du har købt den af da de nok har en eller anden form for kvittering eller oversigt over hvad de har solgt og hvornår de har solgt det, så det kan dokumenteres at du har købt den af dem på lovlig vis, så beder du dem om en genhugningsattest (koster et par hundrede kroner) og så skubber du din scooter op i synshallen med din genhugningsattest og så banker de et nyt stelnummer i for dig...

  • #17   14. sep 2018 Du har lavet 2 forum emner omkring stelnummer hahaha.

    Glem du alt at få den stjålne scooter solgt med et "lovligt" stelnummer.


  • Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #18   17. sep 2018 GMX du er hent væk hvorfor skulle jeg stjæle en knallert når jeg har penge til at købe den??
    Okay mange tak..


Kommentér på:
Politi aktionener

Annonce