{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

Cpi popcorn køb {{forumTopicSubject}}

Er ved at købe en cpi popcorn, som har kørt 3200 km, og er fra 03.

Den er 100% lovlig, og har aldrig været tunet, og har altid stået inde, og kørt af en pige.

Kan det virkelig passe, at det er noget lort, som folk siger? Tænker at det nok skal holde, hvis den får ordentligt olie, og bliver kørt pænt.
Hvad siger i?

Gider ingen kommentarer fra folk som ikke har forstand på det, eller har proppet div. Tun på, og så efterfølgende brokker sig over at det er gået i stykker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cpi popcorn køb
  • #1   2. sep 2018 De køre fint indtil noget går galt, så går det kun ned af bakke derfra, jeg har kun haft 1 cpi scooter, det var en oliver, den kørte upåklageligt i de måneder jeg havde den, og så købte en ung gut den som selvfølgelig skulle smide powerluftfilter og sådan lidt gejl, og så kørte den forfærdelig efter bare et par dage, og så satte jeg standard filter på igen for ham, men kunne simpelthen ikke få den til at køre optimalt igen, ligemeget hvad dyse der kom i, og nyt luftfilter indsats. Så til sidst sagde jeg til ham at jeg ikke kunne rede den og så ved jeg ikke hvad der skete med den efterfølgende, men hold den standard og køre med en okay olie, så tror jeg godt den kan holde et stykke tid..
    de ville jo alligevel ikke kunne sælge dem fra fabrikken hvis de var fuldstændig forfærdelige.
    Men jeg vil altid anbefale at købe en scooter af mere anerkendt mærke som Yamaha, aprilia, gilera, piaggio og endda Peugeot har jeg haft gode erfaringer med

• #2   2. sep 2018 Syntes bare at cpi emnet har været oppe mange gange.

Tænker bare at hvis den bliver holdt standard, og bliver kørt pænt.
    Kan da se, at flere har har kørt 10 og 20.000+ uden problemer. Er sikker på at det handler om hvordan man kører, og veligeholder den.

Min tanke er også, at der er forskel på, om du er 15, eller 40 på måden man kører på.

Ved godt de nævnte mærker er ganske fine knallerter, men en popcorn som har kørt så lidt, og fortsat bliver passet på, kan vel ikke være så skidt som nogle siger.

• #3   2. sep 2018 Det har bestemt været oppe mange gange.

Og hvordan den bliver kørt har ikke så meget at sige når den bare er standard, og ja tror sagtens den kan køre 10.000+ km på et stempel med rette olie, da det jo også er det der smøre lejer og krumtap.
    Tror når man kommer op i mange tusinde km. så er det mere variator, rem og ruller man skal huske at måske skifte hvis det bliver for slidt, da jo mere slidt det er jo mere slider det også på krumtappen.
    Men ja, rette olie og vedligeholdelse så skulle de da gerne fortsætte med at spille

• #4   2. sep 2018 Den koster lidt over 3000, og det syntes jeg ikke er slemt.
    Den står som næsten ny, og alt virker.

• #5   2. sep 2018 Den er jo alligevel over 15 år gammel, jeg har godt nok ikke set den eller prøvet den, men tænker da den ikke skulle koste meget mere end 2500, aller max 3000kr smiley

• #6   2. sep 2018 Ja, men trods alderen, har den jo ikke kørt meget, og har stået i mange år indendørs

• #7   2. sep 2018 Ja de siger de ihvertfald, men jeg har desværre erfaring med at mange kan godt bøje sandheden lidt smiley så tag ud og kig på den, tjek hvordan alle skruer og bolte ser ud, og om der er noget ir på motor og fælge

• #8   2. sep 2018 Det er en mand i 50’erne, som har den fra familie.
    Så tror ikke der er så meget fusk i det.

Det er jo heldigvis ikke alle der snyder

• #9   2. sep 2018 Tag ud og kig på den, så det også nemmere at bedømme om man syntes det er pengene værd smiley

• #10   3. sep 2018 Husk nu at mange dele er udgået eller udgår og bliver ikke lavet mere.

• #11   3. sep 2018 Mange overdriver også. Så længe man passer på sine ting, så holder det.

• #12   3. sep 2018 Det også det jeg tænker at det gør.

• #13   3. sep 2018 Og ja, mange overdriver, trods deres manglende viden

• #14   3. sep 2018 Ville heller bruge 3000 på en Gilera/Piaggio eller noget Yamaha eller Aprilia

• #15   3. sep 2018 HK: du får sgu ikke meget for 3000.
    Og skal ikke købe knallert af en knægt på 16 år.

Kommentér på:
Cpi popcorn køb

Annonce