{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

Rmx sprutter og skyder i høje omdr {{forumTopicSubject}}

Hej Har li fået mig en rigtig fin rmx men den sprutter når den kommer op i omdr. I de lave er der intet og køre fint der men så snart den kommer op sprutter og hakker den og skyder nogle gange.

Har li prøvet andet tændrør jeg havde liggende men var det samme,

Der er 70cc Athena og 21del på.

Efter sigende sku der vist være skiftet membran og efter følgende opstod problemer men hva siger i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rmx sprutter og skyder i høje omdr
  • #1   2. sep 2018 Når dem skyder og sprutter så er det fordi den får for meget luft.
    Den skyder fordi der kommer for meget luft med ud i udstødningen som så laver forbrænding.

Tror problemet ligger i at din gamle membran var slidt og ikke kunne følge med omdrejningerne, så når du satte en ny i så kunne den tage lidt flere omdrejninger og dermed ikke være dysset ordentligt.

Hvad farve er tændrøret?

Og dit tændrør skal hedde 9 i varmetal da din maskine er godt tunet.

• #2   2. sep 2018 Fik stillet ankerplade og renset kabu og nyt tændrør det hjalp meget på den. Der sidder 92 dyse i og den køre godt uden luftfilter på da der var std på før

• #3   2. sep 2018 Da jeg legede med rmx konstaterede jeg at de kører meget bedre med original luftfilter kasse der skal være modstand i og at alt andet end original membran er til at lukke op og skide i. Ligeledes når de knalder tændrør hvilket de ofte gør er et 10'er rør at foretrække

Kommentér på:
Rmx sprutter og skyder i høje omdr

Annonce