{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politiker med kontroversielt forslag: Vil forbyde knallertkørsel
  • #1   21. aug 2018 Ja jeg hørte godt om det i nyhederne.. jeg syntes at det er til grin, jeg bor ikke i Århus, men man kan da være bange for at hvis det bliver godtaget i Århus at det vil komme til andre byer.. Så vi må håbe der er nogen politikere der vil gå lidt mod hende Eva.. hun har sgu nok aldrig en dag i hendes liv sat på en knallert.
    Scooter/knallert er også det billigste køretøj at eje i Danmark. Og tvivler på at folk vil begynde at cykle bare fordi de gør dem ulovlige inde i byen..
    ærgerligt vi som borgere ikke har så meget at sige til det

• #4   22. aug 2018 Tror da hvis ligeså godt Danmark kan lægge sig ned i krybben og tude sig ihjel i stedet for at prøve at leve et bare lidt sjovt liv .. Bare en skam hvis man aldrig flæber, så må man altså sidde stille mens de andre tuder for en.

• #5   22. aug 2018 Reglerne omkring knallerter er i forvejen helt til grin.
    Og nu vil de til at forbyde det, det er da helt væk

• #6   22. aug 2018 Jeg kørte selv scooter/knallert fra 2005 til vel 2008, dengang drenge, var scootergalleri mindst 4-5 gange så stort og aktivt - dengang var der endda liv i branchen og DK tjente kassen på unge - da det gav god mening at style og vedligeholde sin maskine. Jeg kan slet, SLET ikke kende det DK vi ser i dag - vil aldrig ønske at opvokse eller få børn her i dag.

• #8   23. aug 2018 Man får helt lyst til at starte knallerten op i forhøjet tomgang og så bare lade den stå i en times tid, for at give den smatso fingeren smiley

• #9   24. aug 2018 T.T. mener også at jeg har læst at scooter forhandlere, ikke må importere nye 2 takt scootere til Danmark, efter der kom nye eu krav, angående forurening på scooter sidste år. Derfor pgo hot 50, er steget sådan i pris ved forhandlere.

• #11   24. aug 2018 Nå nå, men så får jeg da bare MC kort og en 125'er eller tre xD

• #13   24. aug 2018 Helt ny viden for mig xD ^ men klart skubbet til MC og at få fat i en lækker 2T som skal gemmes og nusses om.

• #14   25. aug 2018 BasseLisk, Det kan godt tænkes. Men som T.T skriver, så må forhandlerne ikke importere flere 2 takt scootere, men kun sælge dem som er importeret. Derfor prisen på nye 2 takt scootere er steget ved forhandlerne.

Det vil i min optik gøre at 2 takt scootere, vil stige i værdi de næste år.

Kommentér på:
Politiker med kontroversielt forslag: Vil forbyde knallertkørsel

Annonce