{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.594 visninger | Oprettet:

Gearolie og begrænsninger Yamaha bws {{forumTopicSubject}}

Hejsa kære venner.
Jeg vil høre om hvor meget gearolie der skal påfyldes når jeg gerne vil udskifte det til nyt. Og så vil jeg meget gerne vide noget om hvor mange begrænsninger der sidder på møgdyret. Har taget skiverne ved vayoen og udstødningsplumberingen.
Mvh Martin.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gearolie og begrænsninger Yamaha bws
  • #1   15. aug 2018 Hvis der står 110 ml på blokken hvor du fylder på, så er det vist en 90 ml ca. hvis du bare dræner det ud, men hvis du har haft den åben og tømt 100% for olie så skal der 110 ml i smiley

• #2   15. aug 2018 Og mht. begrænsningerne, så er det de eneste 2 du kan fjerne uden at skulle til at købe nye dele som fx. en membran og 17.5mm karburator osv.

• #3   15. aug 2018 Tak skal du have Alex. Jeg har faktisk fået fat i en 17,5 mm karburator , og har tænkt at købe et malossi 70 cc . De skulle vist gå godt sammenB) er der så andre begrænsninger jeg kan snuppe.? jeg er ikke så god til at reparere på den da det er min første scooter ever og mine hænder er skruet skævt på. Derfor jeg spørger af uvidenhed??ærlig sag.

• #4   15. aug 2018 Du har fjernet de begrænsninger som er mulige at fjerne, og så kan du selvfølgelig opgradere de diverse dele smiley
    Malossi sport og en 17.5mm køre rigtig godt sammen, det er også det jeg køre med på min runner.
    Men med malossi sport så skal du også have en lidt større udstødning end den originale, og eftersom det er en 45'er så skal du passe på med at blive taget, men så længe du køre ordentligt så stopper de dig ikke, jeg bor i Horsens og køre gennem byen flere gange om ugen, og jeg er aldrig blevet stoppet i byen endnu, men man skal jo heller ikke bare give den fuld æde inde i byen for så ber man bare om opmærksomheden og at blive stoppet, så så længe den sunde fornuft er med og man køre stille og rolig i byen, så skal man ikke være så bange for at blive stoppet smiley

Kommentér på:
Gearolie og begrænsninger Yamaha bws

Annonce