{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan den her redes?
  • #2   8. aug 2018 Hvis du kan fange den med en negl, så er den for dyb.
    Hvis den negl kører lige henover den, så kan en poleres.

    Lær at leve med ridsen.
    Den kommer til at få mange flere.


  • #4   8. aug 2018 Jeg kender en med sådan en sf4 darkside.
    Han siger at man ikke skal vælge den i blanksort... alt hvad der hedder ridser er tydelige. De fleste kan poleres væk.
    Men der kommer godt nok mange i løbet af et år.. kan man se... fordi den er blanksort hehe.

    Men altså jeg går ikke op i den slags.
    Når jeg køber brugt går jeg specifikt efter noget med ridser, fordi det er billigere. Og så laver jeg selv nogen.
    Det gør også meget mindre ondt i ens mellemgulv hvis de første ridser man laver ikke er de eneste på scooteren smiley

    Altså jeg prøver da at undgå ridser.

    Især på min næsten nye zip.

    Men vent med at bestille skjolde til den har fået flere ridser, eller vent til den skal sælges. Hvis det overhoved kan svare sig ift hvad du ska gi for skjolde.

    De er pæææænt dyre til speedfight 4.
    Skjolde.

    Så jeg ville sove på det mindst 200 gange hvis jeg var dig.
    Selvom jeg godt ved hvor nedern det er at have EN ridse. Kun 1.
    Mega irriterende


    Og så vælg hvide skjolde næste maskine....
    Hvid er god til at skjule ridser.
    Men bliver selvfølgelig mere beskidt at se på


  • #5   8. aug 2018 Sort er en lorte farve når det gælder at kunne se ridser og skidt, ALT ses meget tydeligere på sort....!!


  • #6   8. aug 2018 Det ses da mere tydeligt på hvid især hvis den er beskidt.. hehe

  • #7   8. aug 2018 Det er lige modsat...!!
    På sort ses alt, på hvid ses meget mindre, det lærer man hurtigt når man får bil smiley eller er autolaker smiley

    En nypoleret sort bil som står som er så fin at man kunne spise af den, ser beskidt og grim ud nærmes inden den har forladt indkørslen.
    For slet ikke at tale om sværhedsgrejen i at polere sort lak flot frem for hvid. Hvid er meget lettere...!!
    Vaskeridser feks. de kan ses på flere meters afstand på en sort lak, det ser man ikke på hvid eller sølv feks...!!


  • #8   9. aug 2018 Her nogen ridser jeg ikke kan huske at jeg har fået øje på i år faktisk.
    Så lidt lægger man mærke til det.
    Ingen har nogensinde set det medmindre jeg har peget det ud tror jeg faktisk


    profilbillede
  • #9   9. aug 2018 Her et grimt hak igennem det hvide klistermærke og ind i plasten nedenunder.
    Det har jeg nok lagt mærke til et par gange i år.
    Ku bare dække det med noget hvid. Men synes ikke det er så galt at jeg gider ofre 10 minutter på det haha.
    Man ser det heller ikke normalt


    profilbillede
  • #10   9. aug 2018 Eller jo jeg dækkede det vist for nylig med sort elektriker tape?
    Jo jo.
    Nu jeg kigger efter i de nyeste billeder haha. Var ikke sikker.
    Nå så lidt har det altså gået mig på alligevel.
    Så prøvede med lidt elektriker tape. Synes ikke det er perfekt...
    Men fint. Ser ok ud også.med en lulle sort detalje "øjenskygge". Synes jég... smiley


    profilbillede
  • #11   9. aug 2018 Og så en gang ridser i blanksort plastic.
    Føj det er ikke pænt at se på. Godt det sidder et sted man ikke ser det så tit


    profilbillede
  • #12   9. aug 2018 Her kan du se ridserne i det blå plast på venstre sideskjold.
    Eller dvs du ka ane det smiley havde den været sort så havde det set anderledes ud.
    Havde den været hvid så blænder lakken øjnene så meget at man skal helt tæt på og kigge fra den rigtige vinkel for at se det.
    Det sorte elektrikertape ser ok ud synes jeg også der.
    Man kan ikke se den er 9 år gammel og snart har kørt halvvejs jorden rundt.
    Du sku se hvor grim og misligholdt den var da jeg købte den for nogen år siden...


    profilbillede
  • #13   9. aug 2018 Din NRG ser da fin ud og ja jeg kan da godt se billederne.. der er da nogle ridser.. min er købt sidste år i marts har købt lidt over 1000km den har lige været til service.. det er en god scooter som bare altid virker.. og det er den eneste ridse som jeg lige har fundet på den.. der er sikkert flere det er jo klart.. man bruger den jo så selvfølgelig kommer der ikke men man ser ikke dem alle.. den har sikkert været der længe har bare ført set den nu.. og det går jo en lidt på men kan ikke rigtigt gøre noget ved det..


  • #14   9. aug 2018 Helt ærligt kan jeg faktisk også super godt lide looket af en baldret rally bil der kommer bragende ud gennem noget buskads med 140
    Helt støvet i hjul skærmene med et stykke af kofangeren manglende, knust forrude, bagenden så støvet at man kun svagt ka ane baglyset.
    Har du set ghostrider 666? smiley

    Han kører rundt i sådan en totalskadet. For at tiltrække politi bl.a. men altså også bare fordi det ser alt for godt ud smiley


    profilbillede
  • #15   9. aug 2018 Biltema har et hav af lakstifter til billige penge en par ture med den og en polering med hånden så er det næsten usynligt

Kommentér på:
Kan den her redes?

Annonce