{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.896 visninger | Oprettet:

Genihugning På stelnummer {{forumTopicSubject}}

Hej SG. Jeg spørger om hvad der sker hvis man har tunet eller ingen begrænser har på en knallert og man kommer op til værksted for at få lavet et nyt stelnummer på kan de godt finde på at tage eller fjerne det ulovlige ting der sidder på scooter eller tilkalder politi? Det står mig og min ven og snakker om det. Håber i kan forklare hvad der kan ske osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Genihugning På stelnummer
  • #1   5. aug 2018 Du må jo ikke køre på en knallert/scooter uden stelnummer da den så ikke kan forsikres. Derfor må man gå ud fra at den bliver transporteret på en trailer, og det giver ingen bøde smiley

• #2   5. aug 2018 Henrik J. Nej jeg mener jeg kan trække den hen til værksted men det jeg taler om at de kan finde på at tilkalde politi hvis de finder de ting på scooter såsom 50cc eller gg polini udstødning og kan rende 60-70 km/t vil de så gøre noget ved det eller kun laver stelnummer og forsikring?

• #4   5. aug 2018 Du får næppe en bøde for at trække en ulovlig scooter....!!

Men hvad siger forsikringen, det er jo dem som skal udpege personen som skal hugge nyt nummer i, hvis grunden til det manglende stelnummer er pga. scooteren har været i et uheld?

Hvis det er fordi det er rustet væk, så er det en synsmand som skal hugge nyt nummer i.

Så hvorfor er det at der mangler stelnummer på dit stel?

• #5   5. aug 2018 Carlos02 læs teksen.
    Har overhovdet ikke lavet om i stellet smiley

Faktisk er min stelnummer kun rustet så derfor snakker jeg om resten på motor om synsmand vil gøre noget ved det eller kun stelnummer?

• #6   5. aug 2018 Du må forbi en synshal og høre hvad han siger til det så?
    Kan ikke se hvorfor han skulle melde dig fordi den er ulovlig, så længe der ikke er fusk med i spillet om nyt stelnummer...!!

• #9   6. aug 2018 Fordi politi tjekkede min stel og viste min reg papir og de sagde at jeg skal have nyt stelnummer da det er svært at se de 2 sidste bogstaver eller nummer pga de 2 sidste er så rustet..

Kommentér på:
Genihugning På stelnummer

Annonce