{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Aprilia sx50 {{forumTopicSubject}}

Hej
Vi har en lettere ødelagt Aprilia sx50 fra april 2018 stående og har brugt for lidt råd.
Den var med i et solouheld for Ca 4 uger siden og vi har nu besluttet at den skal sælges.
Er det bedst at sælge den som hel eller som reservedele?
Mvh
Ida


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aprilia sx50
  • #1   2. aug 2018 Kommer an på hvor tålmodig du er. Hel, så er den væk på en gang og i dele kan det tage flere år.

  • #2   2. aug 2018 Hvor skadet er den? Hvis det kun er skjoldene der har taget skade ville jeg sælge den hel. Er stellet skadet så får du mest ud af at sælge den i dele. Motoren som reservedel vil kunne sælges for det samme som en defekt knallert. Det lyder lidt plat men begge dele kan gå for 2-3000kr.

  • #3   2. aug 2018 Tag nogle billeder.

    For et par måneder siden, var der en herindefra, som havde fået sin maxi-scooter retur fra panserne, efter at den havde været stjålet i over et halvt år.
    Både Thansen og MSP vurderede at det ville koste ham 8000 i dele, og så kom arbejdstiden oven i.

    Jeg så nogle billeder af den og jeg gik skaderne igennem. 7600kr kostede de nye dele.

    Jeg endte med at købe den og fik bestilt alt hjem til den.
    Sælgeren kom af med noget der var klar til skrot og jeg har fået mig en landevejs scooter, der nemt trækker 120kmt med en bag på.

    Så kom med nogle billeder, så vi kan vurdere hvor store de skader er.


Kommentér på:
Aprilia sx50

Annonce