{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spændingsregulator giver 14,5v ved fuld gas
  • #4   3. aug 2018 Yamaha jog som jeg nævner..
    Hvad mener du med spændingstype?

• #6   3. aug 2018 Målte DC... Prøvede at tilslutte en 12v lygte, der sprang pæren.

Troede ikke spændingsregulatoren lavede både dc og ac?
    Der er trodsalt kun 1 ledning der kommer strøm ud af den?

• #8   4. aug 2018 Det er en jog...en jog er en 2 takter. Der går 2 ledninger fra stator til spændingsregulator, og 1 fra spændingsregulator til stel, og 1 rød ledning fra spændingsregulator som giver 14,5v DC.

• #11   4. aug 2018 Ja. 4 ledninger.
    1 til stel,
    2 hvor der kommer vekselstrøm fra stator
    Og 1 ledning hvor der kommer 14.5v DC ud af

• #13   5. aug 2018 Okay. Men nu lyder mit spørgsmål jo også på om jeg kan lave de her 14,5v DC om til 12v DC, ikke om hvor jeg bør finde de her 14,5 volt smiley

• #17   5. aug 2018 Har bestilt en 120watt led bar som kan tage 12-36 volt, men hvis jeg smider et 4 ah batteri på min jog, og den led bar på 120watt er det eneste som trækker strøm på min scooter, så kan den ikke køre tændt i mere end 20-30 minutter, men når den så ikke er tændt vil der jo komme 14,5v dc til batteriet, så kan det ødelægge batteriet eller få det til at eksplodere eller noget, når batteriet er fuldt opladt men stadig får strøm?

• #20   6. aug 2018 Er godt klar over at min stator ikke kan levere 120 watt, og det er derfor jeg kun vil bruge lyset om natten, men hvor meget kan min stator levere?
    Kan man måle det?

Kommentér på:
Spændingsregulator giver 14,5v ved fuld gas

Annonce