3.840 visninger
|
Oprettet:
Spændingsregulator giver 14,5v ved fuld gas {{forumTopicSubject}}
Spændingsregulatoren på min jog giver 14,5 volt ved fuld gas...
Hvordan får jeg den til at lave 12v?
Kan det gøres med modstande og hvilke?
okt 2013
Følger: 20 Følgere: 125 Emner: 59 Svar: 469
Hvad mener du med spændingstype?
okt 2013
Følger: 20 Følgere: 125 Emner: 59 Svar: 469
Troede ikke spændingsregulatoren lavede både dc og ac?
Der er trodsalt kun 1 ledning der kommer strøm ud af den?
okt 2013
Følger: 20 Følgere: 125 Emner: 59 Svar: 469
okt 2013
Følger: 20 Følgere: 125 Emner: 59 Svar: 469
1 til stel,
2 hvor der kommer vekselstrøm fra stator
Og 1 ledning hvor der kommer 14.5v DC ud af
okt 2013
Følger: 20 Følgere: 125 Emner: 59 Svar: 469
okt 2013
Følger: 20 Følgere: 125 Emner: 59 Svar: 469
okt 2013
Følger: 20 Følgere: 125 Emner: 59 Svar: 469
Kan man måle det?
Spændingsregulator giver 14,5v ved fuld gas