{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Bjørn J
Bjørn J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Mangler anbefaling af scooter {{forumTopicSubject}}

Goddag
Jeg skal til at køre på arbejde på scooter, og det bliver omkring 50 kilometer om dagen i alt. Derfor ville jeg høre om i havde nogle gode råd til en stabil og økonomisk scooter. Jeg skal bruge den året rundt. Jeg har erfaring med scooter/knallert fra mine unge dage, men leder nu efter en fornuftig og driftsikker scooter, der kan holde til en masse kilometer, gerne med stor tank! smiley prisen skal nok ligge omkring maks 15000 fra ny.

Andre forumemner med "Mangler anbefaling af"
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mangler anbefaling af scooter
  • #1   28. jul 2018 Aprilia sx50 smiley Men den skal købes som brugt, da en ny koster 25k. Har selv en, den fungerer altid i alt vejr. Har også en PGO Hot 50 som du godt kan få som ny for de penge, den kan også anbefales smiley

• #2   28. jul 2018 Er det udelukkende med hensigt om lovlig hastighed? For så ville jeg finde en maskine med 4 takts motor.. meget mere stille og mega økonomiske..
    hvis jeg skulle pendle havde jeg valgt enten en Yamaha neos 4t, piaggio zip 4t eller en Honda vision 4t
    Maskiner fra kendte mærker, med en go generel byggekvalitet

• #3   28. jul 2018 Køb en PGO T-Rex hvis du kan få den til prisen, eller en Big Max, det er 45'er så de kræver kørekort. Slib 2 mm af skiven i variator så kører de 56 - 58 km/t og det siger politiet næppe noget til.
    PGO er stabile og gode scootere, det er ikke uden grund at posten bruger dem smiley

• Bjørn J
    Bjørn J Tilmeldt:
    jul 2018

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   28. jul 2018 Tak for råd. Den skal være lovlig, da jeg ikke kan risikere noget. Vil kigge nærmere på de 4t smiley og det skal være 30er

• #5   28. jul 2018 Piaggio 4 takt eller yamaha neos 4 takt, klart de bedste 4 takts scootere der findes.

Hold dig fra thansen skrammer og kina bras.

Kommentér på:
Mangler anbefaling af scooter

Annonce