{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

HJÆLP EN KNÆGT I NØD {{forumTopicSubject}}

Hej Scooterhoveder.
- Først og fremmest, så fortæl mig lige hvorfor jeg ikke kan vedlægge videoen. den har en varighed på 9 sekunder.

Jeg har min skønne skønne skyteam dax, den har gået lige under 2000km, og er en 2018 model. den kører skam fint. men som i kan se i videoen herunder, så vil den ikke tage gas når man bare vrider det helt om.

En anden ting er at den gearer ret hårdt. Ved ik om koblingen er slidt allerede, eller hvad der er galt.

En tredje ting er at bremsen driller rigtig meget. det er en tromlebremse, og den har kørt helt fint siden jeg tog den i brug i februar 2018. jeg skal nu trykke pedalen ret langt ned før at den bremser lidt, den bremser ikke så hårdt mere, og den har som sagt kun gået omkring 2000km.

HJÆLP FOR DÆLEN, SÅ VI KAN KOMME UD OG GØRE VEJENE USIKRE IGEN smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP EN KNÆGT I NØD
  • #1   26. jul 2018

profilbillede
  • Blah H
    Blah H Tilmeldt:
    jun 2018

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 61
    #2   26. jul 2018 Der må da stadig være garanti på den?

• #3   26. jul 2018 jahhh, på hvad tænker du?

• #4   26. jul 2018 og det skal lige siges at den godt kan tage bundgas, men ikke når man gør det fra den holder stille, og hurtigt bare kører det om, så går den ud

• #5   26. jul 2018 Dette her, er det perfekte eksempel på at en næsten sprit ny knallert kan være gennemkneppet, af en knoldesparker.

Aldrig tag km og årstal for gode varer.

Du skal nok bare ned til forhandleren med den.

• #6   26. jul 2018 Nej nej, det kører skide godt, det er bare de små indstillinger der skal rettes, og derfor ville jeg høre en erfaren en om han lige vidste hvad der var galt.

Så nej, der er skam intet tegn på den bare skal smides tilbage til forhandleren og at jeg skal have en anden.

Og nej, jeg ved skam Got hvad jeg laver når jeg kører, og den er blevet behandlet ordenligt smiley

• #7   27. jul 2018 Fordi det er kina bras, har du prøvet at justere kablet til bagbremsen?

du kan prøve at rense karburatoren hvis den ikke har gjort det fra ny.

• #8   27. jul 2018 Har du lukket for chokeren?

Juster bagbremse kablet

Mht at gear går stramt.
    Er det i gear pedalen eller i koblings håndtaget
    Dit koblingskabel ka også være løsnet så du ikke kobler helt ud når du trækker grebet helt. Hvis det du mener mes at den gearer hårdt er at det siger klonk og knas når du skifter gear

• #10   27. jul 2018 Magnus, det er sgu ikke mere kina end så meget andet som hot, jog osv osv.

• #11   27. jul 2018 MAF - jeg mener at den går stramt i gearene ved pedalen, og det mærkes heller ik til den kobler helt ud.

chokeren er slået fra.

justeret i kablet er også gjordt, den gør bare hurtigt løs igen.

• #12   27. jul 2018 Jog haha? det er yamaha.

ved godt PGO er taiwan, der findes også bedre maskiner.

• #13   28. jul 2018 TRO MIG det er mere kina end pgo !!!! smiley

Se foto album af min skyteam....
    Den var DØDSENS. Tredje gear knast. Koblibgskablet blev ved at knække. Plasticcen sprød som knækbrød. Knak og ridsede som var det stearin.
    En gear lampe sprunget i speedo havde sodet speedo glasset til indefra..
    Omdr tælleren kaput
    ALT rustede psyko hurtigt.
    Nummerpladen raslede af. Udstødningen raslede løs. Bagbremsekaliber holderen knak og kunne ikke få ny, så måtte få svejst og det var de færreste der kunne svejse det metal.
    Bagpæren blev ved at springe.

Den havde kørt 6000 og var 5 år gammel..... smiley

Pgo er slet ikke kina. Det er 100% taiwan.
    Indtil 1998 havde de samarbejde med italienske piaggio.

Derudover bliver en taiwaneser meget sur hvis du kalder ham for kineser smiley de afskyr kineserne. Og deres lave produktions standarder.

Nogen kinesiske producenter gør det fint.

Men trust me.
    Den skyteam dax er død om 5 år.

Du kan ikke engang stramme koblings kablet.
    Så dårlige er tolerancer på deres gevind Og møtrikker tit.

Jeg uploader gerne en video af en forladt en jeg kører forbi nogen gange om ugen ved carlsberg byen?

Du må gerne få den tror jeg.

Jeg stopper normalt og melder stjålne knallerter.

Jeg stoppede første gang jeg så den holde der.

Blev enig med mit kamera om at den simpelthen ikke er nogens tid værd den der.
    Den er også lidt hærværket.
    Ka ikke huske om jeg sagde at kun en mor kunne elske den, eller ikke engang en mor kunne elske den som den står der smiley
    Det er hårde ord.

Men det er sandt.

De er sjove nok hvis de virker.
    Dax var en fed maskine.
    Skyteam laver dem desværre bare med stenalderværktøj af omsmeltede dåser og plast, og deres kvalitetskontrol stinker af planlagt forældelse så ikke engang printer firmaerne kan følge med.

Sorry men det er ærlige ord. Sælg den hellere for tidligt end for sent smiley
    Dax designet er super fedt.
    100% enig.
    Men skyteam er ultra kommunist kinesisk og betyder, direkte oversat, satans yngel smiley

• #14   28. jul 2018 Hvis du går ind på skyteammotorcycles.col og kigger under scooters, så har de 1 model......

Ved ikke hvilken skummel aktivitet de er en front business for.
    Men det handler nok om alt andet end en passion for 2 hjulede det firma.
    Har snarere noget med penge at gøre.

Nå men din ska jo laves nu den er her.
    Selvom man får mest for pengene ved at sætte honda klistermærker på og stille den på en retro restaurant i 30 år (godt med olie så den kun får en smule patina.. selvom den står indendøre)

Hvis du tror Yamaha er kinesisk og på linje med skyteam så er der vendt helt op og ned på verden smiley smiley

Nå men må se om du kan få den til at køre nogenlunde i lidt tid endnu, og helst også når den skal sælges igen.
    Man får ingenting for dem når de ikke kan køre nemlig.
    Dem der vil give flere 1000 for sådan en er nemlig normalt folk uden forstand og derfor vil have noget der kan køre og ligner en dax smiley forståeligt.

Men kommunisten ligger på lur..
    Klar til at udnytte den godtroende vesterlænding. Helt ovre fra sit arbejdskompleks i guangzhong bjergene.
    Hvor arbejderne bor i køjer og har 7 dages arbejdsuge..
    No shit

De laver også ferrari

profilbillede
Kommentér på:
HJÆLP EN KNÆGT I NØD

Annonce