{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rmx bagbremse fucker. Hjælp
  • #2   25. jul 2018 Du skal formentligt bare massere det stempel der ikke flytter sig. Evt gøre det rigtigt at skille det ad. Måle stemplerne og bestille et nyt reparation kit

• #3   25. jul 2018 Hej makker jeg prøve i starten at hive det ud med hænderne men det fungerede ikke... Så prøvede jeg med en tang. Men den rykkede sig ikke en tomme

• #5   26. jul 2018 Sikkert fordi en af ejerene før dig var uvidende og så bare maste et irret stempel ind i pakdåsen på kaliberen uden at rense det, det er nemmere at få stemplerne ud hvis man drejer det imens man hiver og pas på ikke at ødelægge stemplet hvis du bruge en polygriptang.

eller du kan lade det soak i wd 40 i nogle timer/dage.

Hvis du får det ud så hvis det er et jern stempel så rens det med stålbørst på vinkelsliber eller sandpapir, hvis stemplet er lavet af alu f.eks så brug den ru side af en køkkensvamp.

• #6   26. jul 2018 Man trækker sgu da ikke et stempel ud med fingrene.
    Man bruger bremsepedalen, indtil at det selv falder ud.
    Er det med to stempler, så sætter man det i igen og blokkerer det og presser så det andet ud.
    Jeg har aldrig oplevet et stempel der ikke har ville komme ud og jeg har set nogle slemme tilfælde hvor at jeg har måtte smide stemplet ud og købe nyt stempel og ny o-ring.

• #7   26. jul 2018 Det sjoveste er nu når man pumper og pumper mens en kammerat holder og så skal han lige pille med fingrene og så siger det bare småkage haha

Kommentér på:
Rmx bagbremse fucker. Hjælp

Annonce