{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fatboy Lowrider/ebike - stelnr og hvordan registreres?
  • #1   23. jul 2018 hvis den ikke har et stel nummer og den i første omgang ikke er tybegodkent til vej kørsel så glem alt om det

• #2   23. jul 2018 Så hvordan får man et nyt stel nummer?

• #3   23. jul 2018 gør du ikke på noget som aldrig har haft noget

• #4   23. jul 2018 Der kan ikke lade sig gøre at få den indregistreret, du kan sætte en controller på til 15kmt så må du bruge den på offentlige veje, men hvis den kører 30kmt nu må du ikke.

• #5   23. jul 2018 Skal den ikke stadig være typegodkendt

• #6   23. jul 2018 Der må for fanden være en måde at få stelnr på den, eller hvis den har et ved jeg ikke hvor den er.

• #7   23. jul 2018 hvis den ikke er lavet med et stel nummer kan den ikke få et da der ikke er noget

• #8   23. jul 2018 Kan man ikke lave en registreringsattest?

• #9   23. jul 2018 nej

• #10   23. jul 2018 Så du siger jeg skal smide lortet ud? du er ikke meget hjælp.

• #11   23. jul 2018 jeg har ikke sagt at du skal smide den ud og bare fordi at jeg ikke siger hvad du vil høre er jeg skam til hjælp jeg siger blot at hvis der ikke er stel nummer på den nu kan der ikke komme stel nummer på den lovligt du kan nemt bare hammer nogle nummer i og sige det er det men hvis du vil have nummerplade på skal du have original stel nummer og div godkendelser som den nok ikke har så du skal nok undersøge hvad reglerne er omkring det som Janik er inde på for ved at nogle el køretøjer kan bruges på cykelsti uden nummerplade hvis de har en Max fart på 15 kmt men ved ikke mere om den lov da den er ret ny

• #13   24. jul 2018 #10 nu skal køretøjer der kommer på vejene herhjemme typegodkendes og dette koster vel et par hundrede tusinde, men selvfølgelig gør staten da en undtagelse bare fordi du har fundet en scooter som ikke er typegodkendt, eller nå nej du skal vel følge reglerne som alle andre eller tager jeg fejl?

• #14   24. jul 2018 Den er lige så godkendt som en Kina pocket bike er, dvs slet ikke. Den bliver aldrig lovligt at køre med desvære.

• Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    okt 2012

Følgere: 2 Svar: 1
    #15   11. apr 2019 Som andre allerede har sagt, kommer den der ALDRIG til at køre lovligt herhjemme. Heller ikke som løbehjul da der ikke må være sæde på.

Og ja, jeg ved noget om det. Jeg har lige været hele møllen igennem med registrering af nye køretøjer til salg i Danmark. Har fundet en Kina forhandler der laver el-Harley scootere, og bestilt både 30 og 45 modeller hjem. De bliver lovlige at køre på med danske nummerplader.

• Ole B
    Ole B Tilmeldt:
    okt 2019

Følger: 1 Svar: 2
    #16   8. dec 2021 Den er fra Spanien , ( Citycoco ) og den er EU Godkendt . Dit stelnummer finder du indgraveret forrest nederst hvor stangen bliver forenet med hjul akse ...det kan godt være lidt svært at finde det men det er indgraveret . Du må gerne køre på en EU Godkendt. Men den skal ud på vejbanen og derfor skal den registeres under almindelige motorkøretøjer og du skal derfor have kørekort . Her er det vigtigt at vide den registerede fart . Da det er farten det kommer an på . Du skal ligeledes have følgende attester med dig hver gang du kører på den : Fosikring og Ansvarsforsikringspolicen , Indregisteringsattest ( den skal fornys 1 om året hos politiet ) sammen med forevisning af Police på forsikringer og kørekort. Du skal derudover have købt 2 bakspejle som skal sættes på . Jeg kan også gerne hjælpe dig med at få din EU attest ..for der findes nemlig en Spansk hjemmeside hvor du kan finde dit køretøj via dit stelnummer og herefter udprinte dit EU Cerifikat som hører til dit Køretøj !

Kommentér på:
Fatboy Lowrider/ebike - stelnr og hvordan registreres?

Annonce