{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Nåleleje am6 motor {{forumTopicSubject}}

Hvad størrelse er nålelejet?

Jeg har en HM-Moto crm
AM6 motor.

Vil have Airsal alu sport 70cc på.

Vil samtidig skifte nålelejet.

Nogen der ved hvad størrelsr nålelejet er på standard am6 krumtap?

Jeg har googlet en del uden at blive klogere.
https://speedline.dk/scooter/rieju-mrx-rrx/naaleleje

Nogen der har erfaring med at sætte større cylinder på standard am6 krumtap?
Tænker om der er noget jeg skal være opmærksom på

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nåleleje am6 motor
  • #1   8. maj 2018 Ja, jeg kører med 73.5 cc på min lige nu, uden nogle krumtap problemer
    Men det 70cc du vil have er tilgengæld også et 1 rings stempel men det kommer nok ikke over 14k siden du skal op i 14k omdrejninger før den går til.

Giv mig lige 2 sek så finder jeg lige ud af det med nålelejet.

• #2   8. maj 2018 Det jeg købte hed Stage6 HighQuality ø12mm (12x15x15) og det passer rigtigt.

• #3   8. maj 2018 Ku være så lækkert hvis du ved det med nålelejet

Airsal har også en racing udgave af den cylinder, som sku levere mere power og flere omdrejninger. Det kører underligt nok med 2 stempelringe smiley det er da lidt omvendt.
    Men tænker det sport kit nok kører med 1 ring af en grund. Måske så der er plads til en anderledes port placering.
    Det sku i hvert fald gerne være næsten ligeså afdæmpet som det normale kit, men levere poweren ved lavere omdrejninger.

• #4   8. maj 2018 Du skal vidst også have en tun udstødning hvis den skal spille maks.

• #5   8. maj 2018 Super.
    12x15x15

Tror jeg prøver at finde et sted der sælger std cylinder hvor de skriver hvad str nålelejet er, for lige at dobbeltjekke. Gearparts24.de måtte melde pas, de ville ikke sige noget om nåleleje str.
    Du kan ikke huske hvordan du fandt ud af det var 12x15x15 du sku køve vel? smiley

Ulemperne ved at have en sjælden en...
    Der er f.eks. kun manual til den på italiensk. Rimelig besværligt smiley

• #6   8. maj 2018 Jeg spurgte også inde på SG smiley smiley

og det er 100% rigtigt.

• #8   8. maj 2018 Sg smiley

Vil sååå gerne køre med std udstødning.
    Den er fed. I god stand. Larmer rigeligt.
    Og det er ikke så vigtig for mig om den tager 20% af kraften i peak power, som det er nu er jeg nødt til at have kværnen helt op i det røde for at holde farten op ad bakker (stejle grus/jord bakker med træ rødder på tværs osv)

Ska bare ha motoren til ikke at tabe pusten helt så let.
    Der var en i anmeldelserne på gearparts24.de der skrev han havde kørt med std udstødning til den airsal sport 70cc.
    Håber såååå meget det kan køre

Med min nrg satte jeg 70cc DR sportkittet på og så ville den ikke køre uanset dyse.
    Troede det var pga udstødning så solgte den standard og fik msp til at sætte en gg på og indstille den (gad ikke rode mere med det)
    Så er lidt nervøs for om den kan køre.

Selvom jeg så senere fandt uf af min NRG sagtens kunne have kørt hvis jeg bare havde skiftet det begrænsede dyserør der sidder i karburatoren smiley

Så tror det går med org udstødning til det airsal sport.
    Selvom det ikke vil yde optimalt. Det gør ikke så meget, bare det yder nok bedre end std smiley

• #9   8. maj 2018 Luuuxus.
    Så ser det ud til jeg er klar til at bestille hjem snart.
    Skal bare have kigget hvad dyse der sidder i karb og vurderet om jeg tror et 98-120 sæt kan dække mit behov.
    Regner med at skulle dyse 15% op ca.
    Skal ned og rengøre forgaffel idag alligevel så smiley tak for hjælpen

• #10   8. maj 2018 Så lidt, ja til 120 burde være nok, med 21mm karbu kører jeg med 105 dyse. smiley

• #11   8. maj 2018 Aha ok så er det måske for stort.
    Håber ikke der sidder 90 i std og ender med at skulle vælge mellem et 70-100 eller et 98-120 kit smiley så bliver det da et sats. Bliver spændende at se smiley

• #12   8. maj 2018 Msp har heldigvis 88-110 dysesæt og 98-120
    Så det bliver nemt at vælge uanset. Dejligt at bo 10 minutter fra dem smiley

• #13   8. maj 2018 MAF
    Snyyyd smiley

Kommentér på:
Nåleleje am6 motor

Annonce