{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

Lukas A
Lukas A
Tilmeldt:
27. apr 2018
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2

Pgo Hot 50 starter ikke!!! {{forumTopicSubject}}

Hej derinde! smiley

For ca. 2 uger siden købte jeg en brugt Pgo hot 50 for 4.500 og den kørte umiddelbart som den skulle. På et tidspunkt lånte min ven den så, kørte over et græs areal og da han kom tilbage virkede el starten så ikke. Når jeg prøver at starte den giver den et lille klik efterfulgt af hvad man måske kan kalde den klassiske "opstartningslyd" men stopper et par sekunder efter(Med at sige lyde altså). Jeg tænkte at jeg ville få det fikset på et tidspunkt og at det var ligemeget da jeg fint kunne kickstarte den.

Da jeg så i morges skulle ud og køre, virkede kickstarteren heller ikke. Det virker som om der er fin modstand når jeg trykker ned, men den kommer ikke helt tilbage op. Var da inde og kigge og det ser ud til, at tænderne på denne der "dims" der bliver trykket ind, er intakte. Da "boksen" kickstarteren sidder på var afmonteret og jeg trykkede kickstarteren ned, gik "dimsen" ikke tilbage.(Ved dog ikke om dette er normalt når "boksen" er afmonteret).

Tænkte måske om batteriet kunne være dødt siden el starten ikke virkede eller om der skulle olie på. I starten lyste olielampen i et par sekunder efter jeg drejede nøglen men gik ud igen. Men nogen dage efter gik den ikke ud efter jeg drejede nøglen men først da jeg tændte motoren.

Håber virkelig der er nogen kloge knallerthoveder der kan hjælpe mig, på forhånd tak.

Og ja, jeg er komplet noob til knallert.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo Hot 50 starter ikke!!!
Kommentér på:
Pgo Hot 50 starter ikke!!!

Annonce