{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tuning
  • #2   26. apr 2018 Hvad er det lige du har spurgt om?

  • #3   26. apr 2018 Der er også mange der er gået her fra og lagt scootergalleri på hylen

  • #4   27. apr 2018 Hej Søren
    scootergalleri.dk gik oline tilbage i 2003 D.V.S. der ligger 15 års scooter viden og history herinde. Du kan bare gå i krig,
    Der er lige nu oprettede 11.584 pgo hot 50.
    Hvis du nu prøvede at kigge 100-200 af dem igenmen så ser du nok et mønstre i hvad der skal til at få sådan en ged på grass

    Alternativt kunne du prøve at stille et konkret spørgsmål i forummet og se om du så ikke fik svar på dit spørgsmål Istedet for at svine samtlige brugere af SG til

    Scootergalleri.dk er for scooter/knallert entusiaster der gerne vil dele deres maskine og eller deres viden med andre. Hvis ikke du kan finde hvad søger herinde er det dig den er gal med


  • #5   27. apr 2018 Ja, der er så sindssygt mange forum emner i forvejen. Så hvis det er tuning af en hot. Så brug lige 2 minutter på at kigge der

  • #6   27. apr 2018 Altså tuning og styling er to vidt forskellige vis vi tager udgangspunkt i dine forum emner som jeg går ud fra er grundlag for dette emne ?
    Bad eyes og horn og så noget er under styling.
    Lige hvad angår styling er det meget individuelt om man er gejler eller tuner eller midt i mellem.
    De ting jeg har laver på min er noget jeg selv går og leger med og finder ud af hvordan og hvorledes jeg vil have det lavet evt søger jeg osse på motorcykel galleri eller bilgalleris forum og så få idér der fra.
    Synes din kritik er nytteløs.

    Mvh
    Michael


  • #7   12. maj 2018 Tja ulovlig synes jeg nu ikke min pgo er fordi man ændre på farvene på skjoldet

Kommentér på:
Tuning

Annonce