{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Pgo hot 50 problemer {{forumTopicSubject}}

Hej guys smiley

først vil jeg lige sige jeg har nada forstand på scootere og kender ingen der gør og bor i en lille lorte by hvor der ingen forhandler er så har lidt kun jer hvis den her scooter skal køre igen smiley

problemet er nogle gange starter den ikke (har kun kickstarter) el startern virkede da jeg købte et nyt batteri men det tømte jeg hurtigt for strøm og nu lader scootern slet ikke på det heller ikke når den køre for at få den til at starte når den ikke gider skal jeg først suge i en gummi ledning som gør der kommer benzin ud af en anden gummi ledning og så skal jeg tage luft filtert af og holde min hånd for den åbning der er der så starter den normalt i 1-2 hug men køre kun 1 km ca (Hvor den køre perfect) og så stopper den med at give gas lige meget hvor meget jeg hiver i gassen og når den når stop så slukker den og så kan jeg SLET ikke få liv i den før næste dag

Hvis i skal bruge info/billeder/what ever skriv meget gerne fordi skal bruge min scooter hver dag og skal gå lige nu som det er 10km frem og tilbage hver dag på arbejde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo hot 50 problemer
Kommentér på:
Pgo hot 50 problemer

Annonce