{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Sr50 forfælg problem {{forumTopicSubject}}

Hey gutter
Har været ude og købe et par hvide sr50 fælge til Aerox projektet men har i min iver ikke lagt mærke til at der ikke er nogle lejer i forfælget.. men har ikke haft lignende problem før så er lidt på bar bund med hensyn til hvordan det skal samles, men sådan som jeg har forstået det skal jeg ha fat i nye lejer til hver side og et afstndstykke som skal sidde inde mellem de to lejer, før jeg kan få det til at fungere ? Har jeg forstået det rigtig hehe ? Håber der en venlig sjæl der kan hjælpe mig lidt på vej..
hehe god aften

https://speedline.dk/afstandsstykke-mellem-forhjulslejer-originalt-s-ap-ap8225323


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hej Kan du/i udføre opgaven med rydning af ukrudt mv. i haven? 1.600 kr.
  • Opvaskemaskine reagere ikke efter mit relæ var nede! 850 kr.
  • Nyt Toilet 1.700 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Afmontering af vaskemaskine 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sr50 forfælg problem
Kommentér på:
Sr50 forfælg problem

Annonce