HJÆLP!! UMBRACO HOVED VED UDSTØDNING KNÆKKET!! {{forumTopicSubject}}
Hej scootergaller
Jeg står i en meget skidt situation lige nu da jeg var i gang med at skifte udstødning...
Da tidligere ejer bare havde taget nogle umbracoer som er latterligt lange ved montering af udstødning, blev jeg jo nødt til at pille dem af (der sidder møtrik med skive fast helt oppe ved cylinderen). Men da jeg var i gang med at prøve på at løsne umbracoen i den ene side knækkede hovedet squ... Det er en hot 50 jeg har, og har set at man kan købe et gevind med en møtrik til montering af udstødning. Kan ikke få den der aftager ind i den anden umbraco, fordi udstødningsrøret er i vejen... Er det en mulighed at skære det andet hoved af, hive udstødning og pakning ud og derefter tage ny pakning og udstødning på hvor jeg så strammer med en frisk møtrik samt skive?
Det er fucking nedern, og håber på at der er nogle af jer som har noget supplerende til min idé eller bare noget nyt.
Tak på forhånd
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 38 Scootere: 1 Emner: 13 Svar: 2.680
Man kan ikke købe et gevind, gevind er noget der er skåret i en bolt eller en møtrik eller lignende...!!
Og så skriver du : "Kan ikke få den der aftager ind i den anden umbraco" hvilket ikke giver det mindste mening...!!
Jeg tror bare du skal tage et billede og lægge op, det er vist det letteste for alle
jun 2017
Følger: 13 Emner: 11 Svar: 19
jun 2017
Følger: 13 Emner: 11 Svar: 19
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
HJÆLP!! UMBRACO HOVED VED UDSTØDNING KNÆKKET!!