{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lysspole / batteri ?
  • #1   12. apr 2005 hvad vil det sige..? At det bare er batteriet jeg skal have på? Har nemlig prøvet, hvor jeg ladte mit batteri op, men så virkede lysene stadig ikke...

• #2   12. apr 2005 selvfølgelig kan maskinen lave så meget strøm at der er strøm til alle lys. ellers ville dit batteri jo blive fladt (hvis du havde det på).

det er noget andet der er galt. i princippet kan en scooter køre helt normalt uden batteri, men den kan bare ikke noget i slukket tilstand (f.eks elstart)

det er noget helt andet der er galt. hvis det er ALLE lys undtagen blinklys kunne jeg være fristet til at tro at det er enten en + eller - der er røget af.

prøv at kig i ledningsnettet under dit speedometer og se om der er nogle ledninger der er løse, eller knækket.

ellers må du have fat i et digitalt måleinstrument og måle dig frem og tænke MEGEt logisk, for det er ikke sådan lige at finde ud af. men det er den eneste måde.

en ting kan jeg dog love. det er hverken dit batteri (eller mangel på samme) eller din maskine der ikke kan lave strøm HVIS du er sikker på blinklyset virker.

det er heller ikke en kortslutning.

jeg har sat den til at sende mig en mail hvis du svarer, så bare skriv hvis det driller, eller du har flere spørgsmål

Mads, elektriker.

• #3   12. apr 2005 et batteri er jo kun til at fodre scooteren i de tider hvor motoren ikke laver så meget strøm (når den står i tomgang f.eks.)

ellers når du er ude og køre virker ALT normalt uden batteri.

Kommentér på:
lysspole / batteri ?

Annonce