{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  4 t olie på jog r
  • #1   9. feb 2018 Ja tøm tanken og på med noget totakt olie

• #2   10. feb 2018 Det kommer jo nok helt an på hvor længe han har kørt med det?
    Om stemplet har nået at sætte sig?

• #3   11. feb 2018 Hvorfor skulle stemplet dog sætte sig ved brug af 4 taktsolie? Jeg har ihvertfald aldrig hørt at en 4 takt motor sætter sig bare fordi den bliver smurt med 4 takts olie problemet ligger nærmere i at den ikke for brænder olien korrekt

• #4   11. feb 2018 Motorolie er jo ikke beregnet til at bruge som 2T olie, derfor må man gå ud fra at det ikke er sundt for stempel og cylinder som derfor vil kunne tage skade...!!

• #5   11. feb 2018 Det eneste som burde tage skade er dit forbrændingskammer og tændrør og udstødning da det vil danne en del ekstra koks.. smøring får den rigeligt at da det tykkere og som regel indholder en masse forskellige friktionsnedsættende additiver! Hvis du derimod har ligget og tævet maskinen med Bundgas så kan du godt have haft et forhøjet slid men det meget usandsynligt:)

Tøm tanken på med totakts olie og så kører den igen..

Totakts olie er nemmere at forbrænde .. alle motorerne forbrænder olie !...Kan du bygge en som ikke gør det har du skabt et mirakel... og nej en elmotor gælder ikke!!

• #7   11. feb 2018 Altså nu har jeg læst herinde et utal af gange, at folk skriver at bruger man fuldsyntetisk razing 2t olie på en standart maskine, så ødelægger man den. Eller, folk skriver at den billige mineralske 2t olie fra T-Handen også ødelægger din maskine fordi det er noget billigt lort.

Men nu skal jeg så konkludere, at motorolie er bedre for en 2t motor end overnævnte???
    Det argument har jeg godt nok svært ved at forliges med smiley

• #8   11. feb 2018 Skrev på Intet tidspunkt det var bedre men at at sandsynligheden for den har taget skade er meget lav...

Javist er viskositeten anderledes men pumpen skal skam nok få det kørt igennem og det skal nok smøre... så stor viskositets forskel er der så heller ikke..

Hvis din std scooter ikke kan kører med "Racing 2t olie" så det ikke olien der er problemet men enten blandings forholdet af olie kontra benzin eller benzin/luft..

Forskellen på en minaralsk olie og en fuldsyntetisk olie er måden olien er produceret på... og hvad den indeholder af additiver...

En af mine tidligere kollegaer tog vores gamle spild olie fra de biler vi tømte på værkstedet kørte det igennem et kaffefilter og hældte på hans bws og det har Altså kørt hver dag i mere end tre år så kold vand i blodet lortet skal nok kører.....

Optimalt for motoren nej.... virker det okay ja!

Kommentér på:
4 t olie på jog r

Annonce