{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

Jens Jacob B
Jens Jacob B
Tilmeldt:
15. dec 2017
Emner: 2 Svar: 3

mekaniker {{forumTopicSubject}}

Hej hvordan finder man lige en mekaniker som ikke koster spidsen af en jetjager?

Er der nogen som har lyst at lege med et par stykker (pgo og en peugeot) ?

Og nej de er stadig ikke stjålet men har stået for længe i en garage!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mekaniker
  • #1   13. jan 2018 Det gør man ikke, alle mekanikere koster knaster, men de skal jo også leve, betale husleje og regninger som alle os andre.
    Men det kan da være du kan finde en som kan lave det "orange" så det er jo bare at spørge den pågældende mekaniker.


  • Jens Jacob B
    Jens Jacob B Tilmeldt:
    dec 2017

    Emner: 2 Svar: 3
    #2   13. jan 2018 Ja selvfølgelig skal de leve og tjene på deres arbejde smiley
    Det er bare lidt vildt at smide to scootere til en mekaniker når man ikke rigtig har brug for dem - omvendt sys jeg det er dumt at smide dem på skrotpladsen når nu de burde kunne køre med et par kyndige hænder og lidt stumper som jeg godt vil betale for.



  • #3   13. jan 2018 Det kan aldrig betale sig at betale en mekaniker for at få dem lavet, hvis de bagefter bare skal sælges, eller stå og blive dårlige igen.
    Så er det bedre at sælge dem som de står nu.


  • #4   13. jan 2018 et par kyndige hænder siger du men det kan hurtigt løbe op i flere penge end du regner med

    enten laver du det hele selv og sælger det uden at klage over at det kostede så meget i dele + ham der lavede det også skulle have noget for det ...

    eller du sælger dem som de er og kommere videre der er ingen der siger du skal skrotte dem..

    tro mig jeg har haft mange kunder hvor de tror UHA de har lige købt en billig scooter til 1000 kr + men der skal lige laves det og det ..som ender op i 1500-2000 kr og ved nogen scooter kan det ikke betale sig


  • #5   13. jan 2018 Hvad er der i vejen med de maskiner?

  • Jens Jacob B
    Jens Jacob B Tilmeldt:
    dec 2017

    Emner: 2 Svar: 3
    #6   13. jan 2018 Hehe den ene har været afmeldt siden 2011 så jeg ved jo faktisk ikke hvad der er galt - men alt andet lige så burde der ikke være noget galt..... men mon ikke karburator skal renses og tændningslåsen der skal skiftes kunne give lidt arbejde. Og som så meget andet dukker der vel flere småfejl op når man først går I gang - AP også skriver;)

    Og når man ikke har rodet med motor i 15 år og aldrig scooter så er det lidt opad bakke at komme I gang. Hehe skulle melde mig ind i en klub hvor man kommer og makker lidt i den lokale klub - det er nok også 15 år siden jeg var med i klub for mc'er smiley


Kommentér på:
mekaniker

Annonce