{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådan fik man den!
  • #1   8. jan 2018 Tillykke med maskinen, husk at hælde noget godt fuld syntetisk motorolie på så den holder længe smiley

  • #2   8. jan 2018 1000 tak smiley

    Det må jeg lige tjek op på i morgen.


  • #3   8. jan 2018 Ja og husk at vaske den godt smiley

  • #4   8. jan 2018 Ja vaske den godt. Det en rigtig god ide med alt den salt og snavs der er på vejne for tiden!

  • Patrick M
    Patrick M Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 12 Svar: 1
    #6   9. jan 2018 Er det ikke en VGA Formula 50? smiley

    Men fed knallert! Tillykke smiley


  • #7   9. jan 2018 Ingen sidespejle = du vender hovedet om.
    Gør du det på vejen med biler foran dig, så kan du komme til skade på under 2 sekunder.
    Min bror har en knust hånd/håndled og en Citroen C4 Picasso fik 3 mærker efter knoerne fra hånden og en dyn bule.

    Han vendte sig om for at se bagud og bilen foran ha bremsede i samme sekund.
    Han nåede ikke at bremse overhoved.



    Husk at bruge præcis den olie, som forhandleren anbefaler.
    Ikke det som folk herinde har erfaring med.


  • #8   9. jan 2018 Muums, den er pæn sådan en speedfight4.
    Og så 4takt smiley
    Elsker 4takt scootere.

    Jeg har en dårlig erfaring med bare at smide fuld syntetisk racing olie på en2takter. Tænkte den bare sku ha "det bedste", men det viste sig den ikke havde godt af det smiley ska ikke ku sige hvad den speedfight4 synes om fuldsyntetisk motorolie, men vil anbefale lige at læse det med småt en ekstra gang inden beslutninger.

    Ka også kun anbefale sidespejle.
    Nogen har slet ikke brug for dem afhængig af hvor man kører og hvordan man kører. Men jeg kan slet ikke undvære dem, kører også meget i tæt trafik og ska holde øje med politi også.
    Udseende mæssigt synes jeg nogen scootere ser tamme ud uden spejle. F.eks. yamaha slider. Den ser altså federe ud med et fedt spejl på. Dem på den speedfight4 er klart i den fede ende.
    Men ok min yamaha cygnus så bare så superbike agtig ud uden spejle smiley havde heldigvis et pænt spejl jeg ku sætte på som pyntede meget godt. Sku baaare bruge spejlet meget på den scooter,

    Any way. Teløk med den


  • #9   9. jan 2018 1000 tak alle sammen.
    Syntes den ser mange gange feder ud uden de spejle, men kan godt se meningen med dem på. Men så meget køre jeg ikke inde i byen.
    Olie har jeg ikke fundet ud af noget nyt med. Så køre bare vider med det forhandleren har fyldt på den.
    Men den er satme fed den 4t. Motor! Og ikke mindst stærk. Den køre 35-37 km/t. op af bakke, lige vej og ned af bakke.


  • #10   9. jan 2018 Du skal ikke fylde olie på alligevel.
    Det gør forhandleren, når de skifter olien.


  • #11   9. jan 2018 Ja den skal ikke bruge olie - 4 takt er med våd sump,-

Kommentér på:
Sådan fik man den!

Annonce