{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
148 visninger | Oprettet:

45 MM kan 4 gearen holde til det?TJEK! {{forumTopicSubject}}

Hej. min 4 gear er toprenoveret, os moteren jo smiley har fundet en der vil sælge mig en 45 mm cyllinder og 17.5 karbu kan den holde til det tror i ???

Og, hvis den kan og jeg køber det smiley er der så nogle der vil købe:

43mm cyllinder med stempel og topstykke
16mm karbu og membranpladen der til

Mvh AH

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  45 MM kan 4 gearen holde til det?TJEK!
  • #1   4. apr 2005 motoren holder ikke særlig længe med 45mm cylle til 4 gear.. motoren "ryster" fra hinanden af det...

• #2   4. apr 2005 jeg kørte MEGET langt med min 4 gear dengang jeg havde den opsætning! så det kan den godt

• #3   4. apr 2005 Okay... du har selv 44.5 på lå jeg lige mærke til, der er ikke meget forskel fra 44.5 til 45? så det er måske noget der er ved at ske ved din eller hva??? smiley

• #4   4. apr 2005 Hvad kan man få for det her:
    43 mm cyllinder
    43 mm stempel
    43 mm topstykke
    16 mm karburator med 170 dyse

Mvh Anders Hansen
    www.knallertgalleri.dk

• #5   4. apr 2005 Kristian S - jae... det kan du oxo godt.. Hoppede den nogen gange ud af gearene eller havde den lidt probs ved gearskiftene?.... Gearkassen bliver rimelig slidt af det lort og det er rigtig som Kristian skriver - den ryster simpelthen fra hinanden. Forstærker du den og laver en masse ting inde i gearkassen, for at holde gearkassen bedre sammen... Så ja - så kan den nok holde. Ellers ville jeg nok ikke vælge 45mm - 43 og 44,5 er rigelig

• #6   4. apr 2005 7år? flot flot... Der er ikke spåner i din olie, når du skifter olie eller noget? Kammerskifteren går oxo godt? - Det kan lade sig gøre.... men høje omdrejninger og det moment den skal trække... det er satme hårdt for gearkassen

• #7   4. apr 2005 145? jow jow... Ifølge dit speedo?

• #8   4. apr 2005 Hej.

Hmm ved snart ikke. har altid været rigtig god til at holde min 4 gear ved lige, så altså at den skulle ryste fra hinanden ville ikke ske, for jeg tjekker min 4 gear ret tit. og er god til at skifte dele osv. så ved ikke om det vil ske, grunden til at jeg har tænkt på at købe det er at der er en der har givet mig en ret god pris for det og jeg godt vil ha lidt mere fart smiley hehe

Men vil det være dumt. syntes ikke den går får hurtigt nu smiley hehe, eller okay kan jeg self ikke sige nu, har skiftet dyse fra 150 til 170 men ved sku ikke hvor meget det har og sige smiley

Mvh AH

Kommentér på:
45 MM kan 4 gearen holde til det?TJEK!

Annonce