{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.351 visninger | Oprettet:

Adam W
Adam W
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2

Kinroad Chopper {{forumTopicSubject}}

Hej Drenge og Piger, min ven har en Kinroad chopper fra 2002, som jeg har kørt på og jeg synes den er i vel stand, den har kørt 9xxx tror jeg, og det eneste der mangler er vist noget til at kunne bruge elstarter, og nyt batteri. Den virker til at være en god gear maskine, men jeg har hørt at de der Choppers de går istykker hurtigt og er lorte kvalitet, personligt er jeg så glad for den og vil sygt gerne have den, men er den 3k værd.. Og går den hurtigt i stykker?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mindre VVS opgaver 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kinroad Chopper
  • #2   20. aug 2017 De ruster meget hurtigt og forgaflen har det med at ryge meget hurtigt også el nettet samt div kontakter er ikke noget at råbe hurra for motoren er ganske fin men det er jm dm Kina og 3000 er vel en fin pris hvis den er i fin stand

• Adam W
    Adam W Tilmeldt:
    aug 2017

#3   20. aug 2017 Jeg ved bare at det er noget med tindrøret skulle jeg mene, den har intet rust. Vi skal ned og rense den og vaske den imorgen mig og min ven. Kun batteri og elstart der ik virker. Ellers helt optimalt smiley den mangler sidespejle men det får Hab sendt.

• Adam W
    Adam W Tilmeldt:
    aug 2017

#5   20. aug 2017 Ja men jeg skaffer jo nyt batteri på hvis jeg køber:)

• #6   20. aug 2017 Tommy, hvorfor virker blink og bremselys ikke uden batteri? Har haft en del maskiner uden batteri og der virkede blink og bremselys fint?

Kommentér på:
Kinroad Chopper

Annonce