{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Simon W
Simon W
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

Defekt scooter {{forumTopicSubject}}

Hej knallertgruppe,

Jeg var ude for ikke så lang tid siden og køre på min PGO Hot 50, den startede fint, kørte fint, men senere på dagen da jeg skulle ud og køre igen, der kommer jeg kørende med fuld fart på hele 37,- km/t da den lige pludselig dør ud, fra 37 til 30, 20, 10 og så 0.. Den havde stået stille i 14 dage på grund af ferie, og jeg troede i starten det var på grund af benzin da den næsten var HELT tom, men da jeg fik noget benzin i den kunne den stadigvæk ikke starte, jeg har prøvet at sætte et nyt tændrør i, og samt at se om det nye gnister og det gør det? Ingen gnist overhovedet, det har intet med batteriet at gøre, da alt andet fungere, batterimæssigt. Nogen ideer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Defekt scooter
  • Simon W
    Simon W Tilmeldt:
    feb 2017

#2   10. aug 2017 Ved ikke hvad jeg har skrevet, min fejl.. der er ingen gnist..

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

Følgere: 23 Svar: 2.501
    #3   10. aug 2017 Dårlig elektrisk forbindelse måske.
    Prøv og stik diverse ting fra hinanden i forbindelse med tændingssystemet og se om der er grønt ir og rens og sørg for der er god forbindelse.
    Stelforbindelse (batteri, stel, motor), tændrørshætte, tændrørskabel, tændspole, CDI-boks, generator, pickup, sikringer, tændingslås.
    Se om du kan finde noget.
    Ellers kan du bruge et multimeter til at måle om der er forbindelse diverse steder og hvor meget modstand (ohm) der er.

• Simon W
    Simon W Tilmeldt:
    feb 2017

#4   10. aug 2017 Nu er der bare lige det, at hvis der er en fejl ser jeg det ikke da jeg er ny. Her er en video af hvordan den lyder? Ved ikke om det evt. kunne hjælpe til at udelukke nogen ting, så jeg kan spare nogle penge...??

profilbillede
  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

#5   10. aug 2017 På min har der nogen gange været grønt ir diverse steder som så viser hvor der er dårlig forbindelse.
    https://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/service_fejlfinding_elektrisk.php#darlig_forbindelse
    Hvordan det også engang der hvor tændrørskablet sætter i tændspolen.
    Videoen virker ikke men det også lige hvordan den lyder når den ikke laver gnist.

• Simon W
    Simon W Tilmeldt:
    feb 2017

#6   11. aug 2017 https://www.youtube.com/watch?v=IJwxvp-h7Nw&feature=share

Her burde du kunne høre den. smiley

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

#7   11. aug 2017 Vi kan ikke rigtig bruge videoen til noget når der ikke er gnist.
    Det var mere hvis der var gnist og den ikke ville starte man måske kunne høre noget.

• Simon W
    Simon W Tilmeldt:
    feb 2017

#8   11. aug 2017 Jeg tager den sku til mekanikeren og får lortet solgt efter. Den er fra 2014, så der burde der ikke være bøvl med.. tak for hjælpen ellers..

Kommentér på:
Defekt scooter

Annonce