{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

anders j
anders j
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

gilera runner dd fra 2006 {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en runner jeg har købt fra 2006 af.mig og en ven som har mere forstand på scooter har rodet med den scooter et par dage nu og kan simplehen ikke få den til og køre det den skal.

47 mm cylinder ellers er resten standart på den alle begrændsninger er fjernet og har en gg udstødning på

rodet meget med dyse størrelser og lige nu sidder der en 88 i. ruller er 7.5 g
har prøvet med 5 grams ruller også men var alt for lette.

men den har ingen topfart overhoved trækker okay op men stopper ved 50 efter speedometer. men hvad jeg har forstået fra runners burde den bare helt standart køre noget hurtiger men vi ved ikke hvad der er galt med den eller hvad vi gør forkert.

håber der er nogen der kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gilera runner dd fra 2006
  • #1   27. jul 2017 Lyder mærkeligt, du sikker på alle begrænsninger er pillet, os den i GG udstødningen?

• #2   27. jul 2017 Kunne lyde som tilstoppet luftfilter, for kraftig trykfjeder, en defekt i cylinderkittet, tilstoppet udstødning, defekt tændrør eller fejl på tændingssiden..

• anders j
    anders j Tilmeldt:
    jun 2008

#3   27. jul 2017 helt nyt indmad i luftfilter. standart trykfjeder. får samme resultat med en malossi 40 mm cylinder kit. helt ny gg udstødning og prøvet flere tændrør.

• anders j
    anders j Tilmeldt:
    jun 2008

#4   27. jul 2017 og ja alt er fjernet af begrændsninger. dem ved udstødning er fjernet og den ved studsen er væk og den mellem luft og kabu er væk. og hvad jeg ved så er det dem alle.

• #5   28. jul 2017 På vej op til de 50 kmt opfører den sig normalt der, det ikke sådan at den prutter eller skyder helt vildt. Og når du når 50 kmt hvor omdrejninger tager scooteren så?

• anders j
    anders j Tilmeldt:
    jun 2008

#6   28. jul 2017 rodet med den hele dagen nu og fandt ud af at den var utæt mellem block og cylinder. det blev så fikset. men nu kan jeg slet ikke få den til og gas ordenligt. det er lige som om den sætter ud også kommer igen også ud igen og det gør den så hele tiden når jeg giver gas men kan stå fint i tomgang. har prøvet et hav af dyser. er totalt lost med hvad det kan være nu for har prøvet alt syntes jeg.

• #7   28. jul 2017 Lyder godt nok mærkeligt, har du købt maskinen defekt? Eller er det noget der er kommet efter du har monteret tun dele

• anders j
    anders j Tilmeldt:
    jun 2008

#8   28. jul 2017 købte den af en som havde den som et projekt og det har jeg så overtaget. tror snart det eneste jeg ikke har skiftet er karburatoren og sidder og overvejer om det kan være den der gør det men er ikke sikker. der sidder også helt nyt cylinder kit på. alt står fint. men den motor vil bare ikke som jeg vil lige nu. men begynder og mistænke den kabu for ikke og kunne levere mere stadig den originale der sidder på så tænker om den måske bare er færdig.

• #9   29. jul 2017 Ja okay har du tjekket for falsk luft ved alle pakningen med diesel/motorstart, samt tjekket membranen, kunne os være en simmering der sidder og savler lidt, kan os være en vacuum slange eller studsen der er mørnet.

• anders j
    anders j Tilmeldt:
    jun 2008

#10   29. jul 2017 studsen og membranen er også blevet skiftet. og alle pakninger er skiftet. men må lige prøve og kigge på vakuums slangen og måske prøve med motorstart og se om jeg kan finde andet der er utæt.

men tak for råd ellers jeg har sku været lidt lost med den scooter lige nu og måske stirret mig lidt blind på det idet man har bøvlet så meget med det smiley

• #11   29. jul 2017 Det var så lidt held og lykke

Kommentér på:
gilera runner dd fra 2006

Annonce