{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

For og baglygte virker ikke Comet {{forumTopicSubject}}

Hej SG
min Comet's for og baglygte er stoppet med at lyse.
bremselys virker.
Blink, horn elstart virker.
lys i speedo er jeg lidt i tvivl om er gået.

har tjekket stel forbindelse ved at sætte en ny en på.
har forsøgt at skifte spændingsregulatoren med en gammel jeg have liggende som sku virke.
og har forsøgt med en anden tændings lås.
tjekket samtlige stik for løse forbindelser etc.
jeg er simpelthen spejlblank overfor hvad problemet kan være?
nogen idéer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For og baglygte virker ikke Comet
  • #1   28. jun 2017 Går ud fra du har tjekket at pærene virker?

  • #2   28. jun 2017 de virker begge to


  • #3   29. jun 2017 selve elnettet er det i hvert fald ikke, da det nu er skiftet til et helt nyt.
    venter på at få regulator og to nye lys kontakter hjem og virker de ikke efter det er jeg helt lost.
    kan det være tændingen?


  • #5   29. jun 2017 nå det var faktisk det værste jeg frygtede det kunne være for de er ikke til at støve op nogen steder.
    må se om jeg kan finde mig en ny scooter der er noget ved, men er godt nok done med pgo'er har ejet 3 inden for de sidste 3 år og de er allesammen bare skrot.


  • #7   29. jun 2017 nej jeg har desværre ikke lige værktøjet til det.
    men jeg har længe gået med tanken om der var noget galt da batteriet blev ved med at blive afladt hurtigt.
    lyset begyndte at blive svagere og svagere og da jeg så kom ud for at starte den var der ikke noget lys på.
    har heldigvis min reserve hot som kan køre, men jeg er sq ikke glad for den.
    den ''vibrere'' som en mobil bare konstant oppe i højeste hastighed. ved det har noget med rem, vario eller rullerne at gøre, men kan sq ikke lige spotte problemet.

    har kig på en Neos fra 14 af der ikke har gået ret langt. de skulle vidst være gode har jeg ladet mig fortælle.


Kommentér på:
For og baglygte virker ikke Comet

Annonce