{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.954 visninger | Oprettet:

Daniel P
Daniel P
Følger: 13 Emner: 11 Svar: 19

Køb af tunet scooter {{forumTopicSubject}}

Står og er ved at købe en tunet scooter til en pris af 2900. Ville bare lige høre hvor man kan købe de dele der ikke helt funger, til en god pris (evt. link), så opsætningen ikke bliver helt ødelagt. Er meget ny indenfor scootere, men skal prøve mit bedste på at finde ud af hvad div ting betyder. Her er salgsopslaget:
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Hejsa jeg sælger hermed min PGO hot 50 da jeg ikke gider at rode med den mere.
Den skal have ny baglygte da den gik i stykker så skal den have ny bremsekaliber foran men har en helt ny liggende som følger med og så skal den have nyt tankdæksel og nyt indmad i kickstarten så skulle det bare spille men jeg har ikke tiden til at gøre den færdig
Opsætning:
Cylle 47,6 ukendt men er kun lige kørt til
21mm karbu stylepro
Malossi kobling og vario med 5,5 grams ruller
GG udstødning
Der følger den god sjat dele med til den som er:
3 Måtter til fødderne
2 std karburatorer
Std vario
Bremseskive
47,6 cylle ukendt mærke men virker
Ny forbremsekaliber
PMX spojle
Bag dæk med godt mønster
2 kickstarter skjolde
Skjolde til styret
En blok som har krumtap og gearing i
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af tunet scooter
  • #1   11. jun 2017 Hvad er formålet med den?
    Skal den tunes mere eller mindre, eller bare virke?

Hvis den bare skal virke, så plejer KGI at have de fleste dele til en ok pris.

• Daniel P
    Daniel P Tilmeldt:
    jun 2017

#2   11. jun 2017 Tommy, den skal ikke tunes yderligere, men bare virke optimalt smiley Havde også lidt planer om at få den lidt mindre ned i topfart, da den lige nu kører 80-90 (ifølge sælger) og ville gerne have den ned på en 50-60 måske

• #3   11. jun 2017 Sæt en 40mm støbejernscylinder på og en original karburator.
    Så er du nede omkring 70kmt.
    Skal du længere ned, så skal der en original udstødning på, eller en Tecnigas Silent Pro med plumb/begrænsning i.

• Daniel P
    Daniel P Tilmeldt:
    jun 2017

#4   12. jun 2017 Men ville også høre om det er det værd (2,9k), for en scooter der skal have fikset kickstarter, elstart (der er kun tale om startrelæ) og manglende baglygte?

• #6   12. jun 2017 hold dig langt væk fra denne scooter
    det løber løbsk økonomisk
    køb en lovlig og en hvor alt virker på eller en hvor bare begrænsningerne er taget på

• #7   12. jun 2017 Køb en som minimum kan starte nemt.
    Kan den ikke starte nemt, så er der aaaaaaaltid 100.000 undskyldninger fra sælger, som vil koste dig kassen.
    Kostede det ikke kassen, så havde sælger allerede gjort det.

• Daniel P
    Daniel P Tilmeldt:
    jun 2017

#8   12. jun 2017 Tommy, jaaa det virker lidt skeptisk når jeg spørger om hvad der er galt med kickstarteren, og han så svarer at det bare er fjederen under halvmåneakslen som ikke vil sidde ordentligt, men at han har en ny liggende hvor den bare mangler at blive skiftet ud. Spørger ham så om han ikke lige kan få den fjeder skiftet ud, men får et svar om at han ikke har ''tid'' til det. Det tager da maks 30min-1 time for at fikse det smiley
    Har så set en anden scooter som er til salg. Det er dog en cpi oliver city, men den har kun kørt 4xxx km og har kun std dele (koster 2,7k).

• #9   12. jun 2017 Undgå CPI.
    Kvaliteten er alt for lav.
    Du kan få en CPI til 1500-2000 hvor det hele virker.

• Daniel P
    Daniel P Tilmeldt:
    jun 2017

#10   12. jun 2017 Tak for tippet smiley

• #11   12. jun 2017 Har selv en cpi oliver city og ville ikke anbefale det til andre der er næsten altid problemer med den.

Kommentér på:
Køb af tunet scooter

Annonce