{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  70cc
  • #1   8. maj 2017 De tager det ikke som en lille MC, du får bøde for ulovlige dele, og for at kunne køre for stærkt smiley

  • #2   8. maj 2017 Stelnummeret på knallerten afgør om det er en 30er, en 45er eller en mc.

    Tag en mc motor og sæt på en honda melody, det er stadig en honda melody 30km maskine smiley

    Alt over 43 kmt =1500kr i bøde.
    + konfiskation af ulovlige dele.

    Så du kan godt sætte en 1000cc motor på en melody og slippe med 1500kr i bøde
    + de tager en halvdyr motor selvfølgelig


  • #3   9. maj 2017 Om du bare har fjernet begrænsningerne, eller du har skiftet alle dele i motoren ud med tundele, så giver det samme bøde, så længe farten overskrider 43 km/t..
    De kan så forlange du enten skruer tundelene af på stedet, eller du betaler for Falck transportere køretøjet til politigården hvor de så afmonterer de ulovlige dele..
    - Så nej, bøden er ikke større med 70cc cylinder.


  • #4   9. maj 2017 Da jeg gik til theori i knallertprøve mener jeg at min knallertlærer som var politibetjent havde stoppet nogle fyre på en knallert med en 80cc cylle, og det betød at han blev sigtet for at køre på en motorcykel, da den danske lov definerer en scooter/knallert som et køretøj med en motor på 50cc eller under.

    Men jeg kan selvfølgelig ikke vide om det bare var for at skræmme os smiley

    Men igen, lad være med at tune din knallert hvis du ikke har tænkt dig at stikke af fra politiet, for de tager den sku bare alligevel smiley


  • #5   9. maj 2017 Om reglerne var anderledes dengang (Har ikke tjekket din alder), eller om han fyrede en løgn af, ved jeg ikke..
    - Men sådan er reglerne ikke idag..

    Og de tager først scooteren 2. gang du stoppes hvor den er ulovlig.
    - Så LAD VÆRE med at stikke af, er man ikke stor nok til at tage konsekvensen af tuning, så skal man køre lovligt, eller beholde cyklen..


  • #7   9. maj 2017 Tilbage til børnehaven..

Kommentér på:
70cc

Annonce