{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.929 visninger | Oprettet:

Vandkøling {{forumTopicSubject}}

Hej sg, har en katana lc, men af en eller anden grund virker vandkølingen ikke?

På den nederste studs på højre side af radiatoren sidder en slange til topstykket

På den øverste studs på højre side af radiatoren sidder en slange til kølervæskebeholderen

Øverst på radiatoren sidder en lille slange til kølervæskebeholderen

På venstre side af radiatoren sidder en slange ned til den yderste/nederste studs af vandpumpen

På den inderste/øverste studs af vandpumpen sidder en slange til cyllen

Der er kølervæske og demi vand i systemet, men når jeg træder på kickstarteren så efter lidt tid begynder den lille studs på låget af kølervæskebeholderen at hyle, og kølervæsken kommer op i beholderen?

Når jeg efterhånden får startet motoren, så hvis jeg kører i få sekunder bliver motoren meget varm?

Nogen der ved hvad der er galt?
Alt hjælp værdsættes højt!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vandkøling
Kommentér på:
Vandkøling

Annonce