{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzin tilførsel
  • #2   25. apr 2017 så filteret er ikke indbygget i hanen? for synes ikke jeg kan finde filteret

• #4   25. apr 2017 hvor kan man købe en ny benzin have hvor vacum slangen kan kobles på, hverken thansen eller speedline har en ?

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

Følgere: 23 Svar: 2.501
    #5   25. apr 2017 Du kan bare tage benzinslangen af karburatoren og pege den ned i en benzindunk også teste om benzinen kommer hurtig nok ud af benzinslangen når motoren køre i stedet for at skifte ting der måske ikke er noget i vejen med.

• #6   25. apr 2017 hvis jeg tager benzin slangen af kaburatoren og starter motoren så kan den jo ikke suge noget benzin? så benzin vil jo bare løbe ud af slangen uanset om motoren er tændt eller ej hvis jeg piller slangen af ved kaburatoren? eller?

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

#7   25. apr 2017 Den med de to slange på billedet er en benzinhane.
    Den åbner når der er vakuum i vakuumslangen og det er der når motoren kører.
    Når motoren stopper så lukke benzinhanen.
    Så hvis du tage benzinslangen af karburatoren mens motoren er slukket så er det kun det benzin der er i slangen og filteret der kommer ud.
    Når du så starter motoren (eller selv suger i vakuumslangen) så kommer der mere benzin.
    Og eftersom slangen er gennemsigtig så kan du følge med i om der er benzin og luft i.

• #8   25. apr 2017 okay prøver lige smiley

• #9   25. apr 2017 okay den får masser af benzin ned til kaburatoren, men efter jeg kører med fuldgas i 5 sec har den tømt bundkarret fordi jeg kan godt kører med 75 % gas så den mangler det sidste benzin så hvad kan der være galt siden den ikke får nok benzin ned til bundkarret?

• #10   25. apr 2017 smiley

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

#11   25. apr 2017 Så kan du tage karburatoren af og kigge på nåleventilen og svømmeren.
    Det er dem der åbner/lukker for for meget benzin der skal være i bunden af karbuatoren.
    Du kan måle svømmerhøjden og rense karburatoren grundigt når nu du er derinde.
    Du kan afmontere svømmer og nåleventil også kig på spidsen af nåleventilen og se om den er fin og kig ned i hullet og pust ned i hullet og se om der kunner snavs ud der hvor benzinslangen sad.

Kommentér på:
Benzin tilførsel

Annonce