{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.484 visninger | Oprettet:

Marc N
Marc N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Ingen Benzin til Cylinder {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg havde lånt min Honda sfx ud til en kammerat , for han kunne komme hurtigere hjem, men halvvejs gik den ud, og han kunne ikke selv løse problemet . Får den hjem til mig selv og kigger lidt på den, og finder så ud af der ikke kommer benzin til cylinder, og heller ikke overdrevet meget til karburator . har prøvet at suge i vacuum slangen, og der kommer benzin ud af benzinslangen. Har tjekket om dyserne er tilstoppet, og renset bundkaret og karburator, men der kommer stadig intet benzin.

Nogen forslag på hvad det kan være ?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen Benzin til Cylinder
  • #1   17. apr 2017 Tilstoppet filter.
    Revnet vakumslange.
    Tilstoppet svømmerventil.

• Marc N
    Marc N Tilmeldt:
    jun 2010

#2   18. apr 2017 Det sjove er da jeg købte knallerten for 1 års tid siden. Har der ikke været benzin filter på, og den har kørt uden problemer , indtil nu. Har haft taget alt ud af bundkaret og renset, og der kommer også benzin når jeg suger i vacuum slangen. Men der kommer intet når jeg prøver at kickstarte . Før var det ikke engang nødvendigt at puste i vacuum slangen , der løb det bare ud med benzin fra benzin slangen, bare det man tog den af.

• #3   18. apr 2017 Puste i vakumslangen?
    Du huske vel at sætte vakumslangen tilbage på sin studs, inden du træder på kickstarteren?

• Marc N
    Marc N Tilmeldt:
    jun 2010

#4   18. apr 2017 Ja. Har meget godt styr på knallert, men den her situation driller mig squ en smule .. Rettelse , når jeg suger i vacuum slangen, kommer der benzin ud af benzin slange. men det ikke meget som når til karburator, og slet intet når til cylinder.. og ja, sætter den tilbage på på sin plads, som nu engang er på min karburator, da jeg har en doopler studs , og 19mm dell orto karburator..

• #5   18. apr 2017 Du bruger vel ikke oliestudsen på karburatoren til vakum?
    Tag lige et billede af der hvor du sætter din vakum til.

Kommentér på:
Ingen Benzin til Cylinder

Annonce