{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Knallert {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige bestået mit kørekort til knallert. Nu står jeg jo så bare og skal til at købe en knallert, men jeg har ikke en skid forstand på dem. Er der nogen der kan forslå en scooter/knallert jeg skulle købe. Har allerede hørt at t-hansen knallerter er noget lort. Jeg ville også høre hvad der er bedst en 2-takter eller en 4-takter?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knallert
  • #1   12. mar 2017 4-takt kører meget langt på literen og er for det meste meget støjsvage

• #2   12. mar 2017 Kommer da helt an på hva dit budget er. Vi kan ik rigtig råde dig, når vi ik aner om du har 5000kr eller 15.000kr.

• #3   12. mar 2017 Altså jeg har et budget på ca 14.000

• #4   12. mar 2017 Det afhænger lidt af hvad dit behov er, men hvis det er en knallert med gear du leder efter så skulle Derbi være ganske udemærket men de er ret dyre. Men en knallert er ikke særlig praktisk til daglig, der er scooteren bedre, man er mere beskyttet mod vejret og det er også mere behagelig kørsel. Jeg har selv kørt på en PGO hot 50, det er efter min og mange andres mening en af de mest pålidelig scooter man kan få.

Og ja en 4 takts motor køre længere literen og lammer ikke så meget, men det kan være noget bøvl hvis den er lavet for billig. En 2 takts motor lammer mere og køre ikke helt så langt på literen ca 25-30 km/L. Bonusen er at der ofte er flere kræfter og de er pålidelig, samt billige i stumper.

• #5   12. mar 2017 Er det ikke noget med en 4 takter kører på normal benzin. Hvor en 2-takter kører på en blanding?

• #6   12. mar 2017 Jo en 2 takter skal køre med 2% totaktsolie. Normalt blander den selv. Så du fylder olie i en beholder og benzin i en anden.

• #7   12. mar 2017 Ok tak for det ????

• #8   12. mar 2017 Personligt ville jeg tage en 2 takter.. Jeg syntes at der er mere pille arbejde i en 4 takter.. 2 takteren består af færre komponenter. Men det vil alle dage være smag og behag. Men uanset hvad hvis du køber en sprit ny og overholder service så har du minimum 2 års garanti og så kan det jo være lige meget hvad du vælger. Så skal du ud og prøve et par stykker mærke scooteren mærke pengepungen og så tage et valg smiley

• #9   13. mar 2017 Tusind tak for det man det hjalp en del

Kommentér på:
Knallert

Annonce