{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

Jog R udstødning {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Jeg ved intet om scootere og har udelukkende oprettet denne profil, for at få nogle professionelle øjne på sagen smiley

Jeg købte en lækker (rimelig ny) Jog R i 2013 og kørte på den i 2 års tid, inden jeg fik kørekort! Den har derfor stået stille i garagen i ca. 2.5 års tid! Jeg havde den ude for noget tid siden og den kunne godt starte! Dog virkede elstarten ikke (men der har jeg hørt, at det er fordi batteriet er fladt og den eventuel bare skal ud og køre og så vil batteriet blive opladt og el elstart komme til at virke igen?)

Opslaget handler egentlig om, at der er hul i udstødningen og den skal derfor skiftes.... Men hvilken en skal jeg købe?
Det skal være en lovlig udstødning! Jeg ved ikke, om det skal være original udstødning eller en uoriginal fungere lige så godt???
Har ingen ide om, hvor meget sådan en udstødning koster, så hvis I eventuel kan sende et link, hvor man kan købe den, så ville det være en kæmpe hjælp!

Håber der er nogle flinke mennesker, der kan hjælpe med dette, da jeg ikke selv ved noget på dette område smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jog R udstødning
Kommentér på:
Jog R udstødning

Annonce